Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین رویداد هکاتون صنایع معدنی (معدنینو) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ نخستین رویداد هکاتون صنایع معدنی (معدنینو) با حمایت معاونت علمی برگزار می‌شود. این رویداد توسط شتابدهنده تخصصی ماینتک و مرکز نوآوری توسعه اقتصاد دیجیتال (اینوسنتر) و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رویداد فناورانه با هدف ایجاد زمینه ورود خلاقیت‌ها، دانش و استعداد‌ها به صنعت معدن و تحول دیجیتال صنایع معدنی کشور ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد. نوآوری واقعی در معدن و صنایع معدنی زمانی رقم خواهد خورد که این صنعت سنتی خلاقیت، دانش و استعداد دیجیتال این نسل را پیدا، جذب و مورد بهره برداری قرار دهد.

 

هکاتون به شرکت‌ها و صاحبان ایده فرصت کسب آموزش‌های لازم در این زمینه را می‌دهد تا از تخصص و توان دیجیتالی آن‌ها برای مشکلات واقعی صنعت معدن استفاده شود. این رویداد فناورانه با حضور سیاستگذاران، شرکت‌های معتبر و متخصصان و گروه‌های استارتاپی فعال در این حوزه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

این رویداد در تلاش است تا سرآغازی برای تحول دیجیتال صنایع معدنی باشد. محور‌های آن نیز شامل «توسعه استفاده از اینترنت اشیا»، «یادگیری ماشینی»، «واقعیت مجازی در معادن و صنایع معدنی»، «توسعه و ایجاد نرم افزار‌ها و سیستم‌های پردازش داده‌های معدنی آنلاین و آفلاین»، «توسعه فناوری‌های خودکارسازی و کنترل از راه دور در مدیریت بخش‌های مختلف معدنی و صنایع معدنی» و «افزایش امنیت و بهبود کارایی نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات صنایع معدنی با بهره گیری از فناوری‌های دیجیتال» می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صنعت معدن معاونت علمی و فناوری شتابدهنده ها نوآوری فناوری دیجیتال رویداد هکاتون برگزار می شود صنایع معدنی معاونت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

دیگر خبرها

  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان