Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:11:54 GMT

بسیج سازندگی استان فارس آماده جهت کمک به زلزله گناوه است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۱۸۰۳

بسیج سازندگی استان فارس آماده جهت کمک به زلزله گناوه است

مسئول بسیج سازندگی استان فارس طی تماسی با مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر، آمادگی این سازمان جهت کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس صبح امروز و پس از وقوع زلزله به بزرگی ۵/۹ ریشتر به مرکزیت شهرستان گناوه در استان بوشهر که این زلزله در شیراز نیز احساس شد، طی تماسی با مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر از آمادگی این سازمان برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قزل سفلی طی این تماس گفت: گروه های جهادی استان فارس در صورت نیاز آمادگی دارند تا در اولین فرصت با توجه به نزدیکی استان بوشهر به این استان به منطقه زلزله زده اعزام شوند.   وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان های هم مرز با استان بوشهر جهت اعزام، ادامه داد: با توجه به سازماندهی گروه های جهادی واکنش سریع مقابله با بلایایی طبیعی طی چند ماه گذشته در استان فارس، این آمادگی وجود دارد تا در صورت لزوم منطقه گروه های پیشرو به گناوه اعزام شوند.   ذوالفقار عباسی فر مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر نیز در این تماس ضمن تشکر از آمادگی استان فارس گفت: تیم اولیه سازمان بسیج سازندگی به منطقه جهت بازدید و بررسی میزان خسارات اعزام شده است و پس از بررسی های اولیه و نیاز به کمک استان های همجوار، نیاز های اولیه مناطق زلزله زده را اعلام می کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول بسیج سازندگی استان استان بوشهر استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان

رئیس پارلمان ارمنستان اعلام کرد: من به موضوع خرید گاز از جمهوری آذربایجان بسیار مثبت نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم. ایروان آماده است تا در مورد خرید و فروش گاز با باکو گفتگو کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های جمهوری آذربایجان، آلن سیمونیان، رئیس پارلمان ارمنستان گفت که ایروان آماده است تا در مورد خرید و فروش گاز با باکو گفتگو کنند.

سیمونیان تأکید کرد: من به موضوع خرید گاز از آذربایجان بسیار مثبت نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم ما باید در مورد این موضوع بحث کنیم.

رئیس پارلمان ارمنستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز بخشی از گازی که ارمنستان از روسیه خریداری می‌کند از طریق جمهوری آذربایجان می‌آید. من مطمئن هستم که طبق قرارداد اگر از روسیه به آن‌ها برسد و سپس به اروپا برود، همان گاز در کل به ما می‌رسد.

آلن سیمونیان خرید گاز از جمهوری آذربایجان و ایران از طریق این خط لوله را گزینه بسیار خوبی می‌داند.

الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان نیز احتمال خرید گاز آذربایجان توسط ارمنستان در آینده را رد نکرد.

رئیس‌جمهور آذربایجان در 23 آوریل در نشست بین‌المللی «COP29 و چشم‌انداز سبز برای آذربایجان» در دانشگاه ADA در این باره صحبت کرد.

علی‌اف تاکید کرد: امروزه ما تقریباً 100 درصد نیاز گاز گرجستان را پوشش می‌دهیم. حجم عرضه هر سال در حال افزایش است و فکر می‌کنم به 3 میلیارد مترمکعب رسیده است. با توجه به اینکه قیمت گاز برای گرجستان مطلوب است، به طور بالقوه ارمنستان قادر به خرید گاز آذربایجان خواهد بود. البته با توجه به نزدیکی و زیرساخت‌ها، چنین همکاری طبیعی خواهد بود.

به گفته علی‌اف، چنین همکاری‌هایی پس از عادی‌سازی روابط جمهوری آذربایجان و ارمنستان و امضای معاهده صلح امکان‌پذیر است.

آکوپ واردانیان، معاون وزیر اداره ارضی و زیرساخت ارمنستان، که در مجمع بین‌المللی «جاده ابریشم» تفلیس در اکتبر 2023 شرکت کرد، خرید گاز ارمنستان از جمهوری آذربایجان را در آینده رد نکرد و گفت: ارمنستان پس از حل اختلافات سیاسی بین دو کشور آماده خرید گاز از آذربایجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس