Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:17:14 GMT

۶۶ خانوار زمین حسن بشاگرد از آب پایدار بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۱۸۹

۶۶ خانوار زمین حسن بشاگرد از آب پایدار بهره مند شدند

امین قصمی عصر یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: بسیاری از منابع زیرزمینی و چشمه های شهرستان بشاگرد بدلیل خشکسالی سال زراعی( ۱۴۰۰-۱۳۹۹) کم آب یا خشک شده‌اند که این شرکت را ناگزیر به اجرای طرح‌های جایگزین کرده است.
به گفته وی، در اجرای سیاست بهره مندی روستاییان از آب پایدار، آبرسانی به روستای زمین حسن بشاگرد نیز به سرعت در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان در تشریح وضعیت آب روستای زمین حسن اظهارداشت: آب این روستای ۲۸۰ نفره تا پیش از این از محل چشمه نزدیک روستا تامین می‌شد که به دلیل کاهش شدید حجم آب چشمه، مردم روستا با کمبود آب مواجه شدند.
قصمی ادامه داد: در این راستا طرح آبرسانی از محل چاه جدید در دستورکار قرار گرفت که با تکمیل آن مردم این روستا از آب پایدار بهره مند شدند.
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب برای اجرای این پروژه اقدام به حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث شبکه برق و ایجاد پست هوایی، احداث یکهزار و ۳۰۰ متر لوله گذاری شبکه داخلی و یکهزار  متر لوله گذاری خط انتقال کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: یک باب مخزن چهل مترمکعبی در این روستا توسط سپاه احداث شده است که با اجرای این پروژه آب مشترکان زمین حسن بشاگرد به پایداری لازم برسد. 

منبع: فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی برچسب‌ها مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هرمزگان آبرسانی پروندهٔ خبری افتتاح طرح های آب و برق در هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هرمزگان آبرسانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هرمزگان آبرسانی اخبار کنکور شرکت آب زمین حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد

ایسنا/هرمزگان نماینده رئیس دستگاه قضا در سفر به استان هرمزگان عازم شهرستان بشاگرد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ در آستانه سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندانهای کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا عازم شهرستان بشاگرد شد.

رئیس سازمان زندانهای کشور در این سفر با حضور در گلزار شهدا با مسئولان این شهرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اژه‌ای رئیس قوه قضاییه نیز قرار است تا امشب در رأس یک هیأت عالی قضایی به هرمزگان سفر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد