Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رامین پاشایی گفت: در حال حاضر افراد سودجویی هستند که طرح «اطعام ویژه ایتام» را راه انداختند که کلاهبرداری است و مردم حواسشان باشد پولی به حساب آنها واریز نکنند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار برنا باتوجه به ایام ماه مبارک رمضان ضمن هشداری به مردم گفت: به مردم هشدار می‌دهیم تا آگاه باشند مسیرهای واقعی دریافت کمک به نیازمندان، شماره حساب‌هایی است که از سوی رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر افراد سودجویی هستند که طرح «اطعام ویژه ایتام» را راه انداختند که کلاهبرداری است و مردم حواسشان باشد پولی به حساب آنها واریز نکنند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: در اینگونه پویش‌ها یا داستانی دروغین می‌گویند یا از خانواده‌های زندانیان سوءاستفاده می‌کنند و در این مسیر از ورزشکاران و هنرمندان شناخته شده نیز سوءاستفاده می‌کنند تا پویش‌شان در فضای مجازی معروف‌تر شود درحالی که کلاهبرداری است و مردم نباید اعتماد کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در ادامه گفت: درصورت کمک به این پویش‌ها و افراد دو اتفاق رخ می‌دهد یا شما را موقع پرداخت پول به درگاه فیشینگ هدایت می‌کنند یا اینکه پولی که شما واریز می‌کنید به حساب شخصی است بنابراین مردم آگاه باشند خیریه‌های معتبر دارای شماره حساب دولتی هستند و اگر شماره حساب شخصی باشد یقینا که کلاهبرداری است.

سرهنگ پاشایی در پایان عنوان کرد: اخطارها و هشدار درخصوص پرداخت فطریه نیز در آینده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

//انتهای پیام:4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خیریه کلاهبرداری پلیس فتا فطریه شماره حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با 8 شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی