Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دفترچه راهنمای انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ورودی مقطع دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز ) سال ۱۴۰۰ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  منتشر شد.

آن‌دسته از متقاضیانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند، می توانند از امروز دوشنبه مورخ ۳۰ فروردین تا روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور،تعداد ۱۳۶ هزار و ۶۶۵ داوطلب در آزمون دکتری ۱۴۰۰ مجاز شدند و بدون لحاظ ظرفیت دانشگاه ها آزاد اسلامی، امسال ۱۲۰ هزار و ۳۲ نفر در آزمون دکتری دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم پذیرفته خواهند شد.

 متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است با کد دسترسی مندرج در کارنامه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی شده، اقدام نمایند.

 مصاحبه‌های تخصصی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری ۱۴۰۰  از اوایل خرداد ماه آغاز می‌شود و به مدت دو تا دو ماه و نیم ادامه دارد.

بیش از سه برابر ظرفیت، داوطلب برای مصاحبه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معرفی شدند و بر اساس حدنصابی که دانشگاه‌ها تعیین می‌کنند پذیرش انجام می شود.

به عبارت دیگر، مجموعا حدود ۵۰ تا ۵۵ هزار نفر داوطلب برای مصاحبه به دانشگاهها معرفی می‌شوند و  ۵۰ درصد نمره داوطلب براساس آزمون و ۵۰ درصد نیز بر اساس مصاحبه خواهد بود و با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مرحله اول معرفی و مرحله مصاحبه، حدنصاب نمره محاسبه خواهد شد.

پربیننده ترین معاون احمدی نژاد در بیمارستان روان پزشکی بستری شد تاکید وزیر آموزش و پرورش بر لزوم بازگشایی مدارس لایحه رتبه بندی فرهنگیان تا هفته معلم تصویب می‌شود؟ گفت‌وگوی اقتصادی با مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ نتیجه اولیه کنکور دکتری۱۴۰۰ اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کنکور دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.
به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.
داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳