Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به استقبال احتمالات تقابل سرخابی‌های پایتخت و رقم خوردن اولین دربی آسیایی می‌رویم، با این توضیح که چهار احتمال را بررسی خواهیم کرد: هر دو تیم صدرنشین، هر دو بهترین تیم دوم و یکی صدرنشین و دیگری تیم دوم.

پرسپولیس صدرنشین، استقلال صدرنشین؛ ۱۰ درصد
اگر هر دو تیم پرسپولیس و استقلال مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با صدرنشینی به اتمام برسانند، فقط یک احتمال از ۱۰ احتمال، سرخابی‌ها را مقابل هم قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن یگانه حالت، صعود تیم دوم گروه‌ خودشان به همراه تیم دوم گروه A، گروهی که الهلال در آن حضور دارد، است.

پرسپولیس صدرنشین، استقلال تیم دوم؛ ۴۰ درصد
اگر پرسپولیس جایگاه کنونی‌اش را حفظ کند اما استقلال قافیه را به رقبا ببازد، وقوع دربی آسیایی، بالاترین احتمال را برای پرسپولیس خواهد داشت و هیچ حریفی به اندازه استقلال به این تیم نزدیک نخواهد بود. یعنی از ۱۰ حالت ممکن، ۴ تا حکم به دربی می‌دهند و ۶ تای دیگر هم حالت های متفاوت هستند.

پرسپولیس تیم دوم، استقلال صدرنشین؛ ۲۰ درصد
اگر عکس اتفاق بالا رخ دهد، دو حالت حکم به دیدار پرسپولیس و استقلال می‌دهند. برای استقلال در صورت صدرنشینی، محتمل ترین اتفاق، تقابل با بهترین تیم دوم گروه A یعنی تیمی از بین استقلال تاجیکستان، شباب الاهلی امارات و آلمالیق ازبکستان است. دو حالت هم دیدار با پرسپولیس را نشان می‌دهد؛ ۱. صعود تیم دوم گروه های B، C و E  و همچنین ۲. صعود تیم دوم گروه‌های B، D و E.

پرسپولیس تیم دوم، استقلال تیم دوم؛ صفر درصد
تیم‌های دوم هرگز در مرحله یک هشتم نهایی تقابلی باهم نخواهند داشت و پرسپولیس و استقلال نیز اگر به عنوان بهترین تیم دوم صعود کنند، حداقل در مرحله اول حذفی باهم روددرو نخواهند شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا الهلال استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا دربی آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی