Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا (مدظله العالی ) مجوز جذب و بکارگیری کارکنان وظیفه واجد شرایط در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی صادر شد.

به گزارش ایسنا، علی قربانی با اعلام خبر فوق افزود: این مجوز برای دو سال دارای اعتبار می باشد و طی آن امکان جذب سالانه حداکثر ۲۰۰ نفر از مشمولین واجد شرایط دارای مدارک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای به کارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


                               
 وی در ادامه در خصوص شرایط متقاضیان و نحوه اقدام آنان گفت: شیوه نامه جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه در پایگاه های آتش نشانی روستایی برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ که حاوی شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان، وظایف نیروهای امریه، نحوه جذب و وضعیت اداری و پرسنلی آنها می باشد به معاونین  امور عمرانی استانداریها ابلاغ شده است. لذا متقاضیان جهت اطلاع از مفاد این شیوه نامه می توانند به دهیاریهای دارای پایگاه آتش نشانی مراجعه نمایند.
 
 قربانی در خصوص اهم شرایط متقاضیان خدمت در پایگاه های آتش نشانی روستایی گفت: متقاضیان می بایست فاقد غیبت از خدمت وظیفه بوده و ضمن برخورداری از آمادگی جسمانی و روانی مناسب، علاقمند به انجام عملیات‌های آتش‌نشانی و امداد نجات باشند.
 
وی تاکید کرد: در این موضوع  اولویت با مشمولینی است که دارای رشته های تحصیلی فنی و مرتبط با خدمات ایمنی و امداد و نجات بوده و در روستاهای تحت پوشش یکی از پایگاههای آتش‌نشانی روستایی ساکن باشند.
 
 معاون امور دهیاری‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: مجوز قبلی برای جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی مربوط به سالهای ۹۷ و ۹۸ بود که طی آن بالغ بر ۴۵۰ نیروی امریه واجد شرایط در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی جذب و به کارگیری شدند که اغلب آنها هم اکنون دوره خدمت وظیفه شان به اتمام رسیده است که می بایست برای جلوگیری از ایجاد نقصان در فعالیت های پایگاه های آتش نشانی روستایی سریعاً با نیروهای جدید جایگزین شوند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع سانی وزارت کشور، قربانی ابراز امیدواری نمود با توجه به وجود بیش از ۹۰۰ پایگاه آتش‌نشانی روستایی در سطح کشور با همکاری موثر استانداری ها بهره برداری بهینه و مفیدی از این ظرفیت صورت گرفته و گام مطلوبی در جهت بهبود وضعیت ارائه خدمات ایمنی و اطفاء حریق در روستاها برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور آتش نشاني سازمان وظيفه عمومي پایگاه های آتش نشانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه‌شریانی و غیرشریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر پارسال ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد انجام شد.

دست نشان اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در استان مؤثر بود، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی است که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد، افزود: همچنین نصب گاردریل در مسیر ارومیه– تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

رئیس‌جمهور اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان‌غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز