Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:07:44 GMT

مایوس کردن مردم در مشارکت انتخاباتی هنر نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۸۷۳۹

مایوس کردن مردم در مشارکت انتخاباتی هنر نیست

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم و ناامیدکردن مردم و نقد‌های غیراخلاقی کاری خلاف ارزش است.

او با تاکید بر پرهیز شورای پنجم از سرگرم شدن به مسائل واهی افزود: برخی در ماه‌های اخیر اقدام به مصادره برخی خدمات شورای پنجم به نفع خود کرده اند که کار درستی نیست و به قضاوت‌های ناصواب برای برگشتن امید و اعتماد به مردم پاسخ محکم می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: به دنبال برگزاری انتخابات پرشور هستیم، متوسل شدن به روش‌های ناصواب برای کمرنگ نشان دادن خدمات مشکلی را حل نمی‌کند و رقبا بهتر است برنامه آینده را ارائه دهند و مایوس کردن مردم گناه بزرگی است.

حیدری بیان کرد: برگزاری انتخابات پرشور الزاماتی دارد و بخش‌های نظارتی نیز باید فضای رقابتی را باز بگذارند اگر دوستدار واقعی نظام و انقلاب هستیم همه باید برای ایجاد امید در مردم تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید

لزوم شتاب در واکسیناسیون علیه ویروس کرونا

او تصریح کرد: در فرصت باقیمانده تا پایان شورای پنجم پیگیری و نظارت مستمر برای بهره برداری طرح‌های در دست اجرا و بررسی دلایل عدم اجرای برخی مصوبات شورا از سوی شهرداری با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس شورای شهر مشهد تاکید کرد: تا روز آخر فعالیت شورای پنجم خدمت به مردم ادامه خواهد داشت و در نهایت قضاوت با مردم است و تابع تصمیم مردم هستیم.

لزوم تسریع در واکسیناسیون کرونا


حیدری با اشاره به شیوع سریع ویروس کرونا در موج چهارم اظهار کرد: راه حل اساسی، تامین واکسن است و ضرورت دارد دولتمردان هر چه سریعتر با همه ابزار‌ها برای تسریع در انجام واکسیناسیون تلاش کنند.

او  افزود: همچنان مردم را تشویق به رعایت دستورالعملهای بهداشتی می‌کنیم، اما با نوع زندگی اجتماعی روز به روز بر تعداد مبتلایان و مرگ و میر‌ها افزوده می‌شود.

پویش شهر مهربانی


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای اجتماعی محلات با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به راه‌اندازی پویش "شهر مهربانی" کرده است که این پویش در سه حوزه آزادسازی زندانیان غیرعمد، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و دلجویی از خانواده‌های شهدای سلامت با عنوان "مرهمی بر سوگ تو" اجرا می‌شود.

حیدری بیان کرد: این پویش باید فراگیر شود، چون مردم همیشه نشان داده اند که در امور خیرخواهانه پای کار هستند از این رو باید تلاش کنیم در شرایط سخت کرونا به بخشی از معیشت مردم کمک کنیم.

 

انتهای پیام// ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مشهد انتخابات 1400 واکسیناسیون کرونا شهدای سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است