Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، پویش #دوشنبه های کریمانه با مدد الهی و کرامت امام حسن مجتبی (ع) به حمایت از دانش آموزان یتیم و یا بی بضاعت می‌پردازد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، به همت مرکز نیکوکاری (خیریه) دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان پویش #دوشنبههایکریمانه با مدد الهی و با حمایت از دانش آموزان یتیم و کم بضاعت راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این طرح به منظور تحقق فرمایشات نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه مبنی بر گسترش فرهنگ احسان و مواسات و در راستای اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بی بضاعت برگزار می‌شود.

روز‌ها با ما عیار می‌یابند و نوجوانان ایران زمین قرار است در این طرح دوشنبه‌ها را به نام خود رقم بزنند و با کمک به همکلاسی‌های خود به این احسان بپیوندند. هر دانش آموز می‌تواند با کمک‌های کوچک و جمع آوری پول تو جیبی‌های خود کمک‌های زیادی به همکلاسی‌های خود کند.

دانش آموزان در این طرح علاوه بر شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و اطلاع به این مرکز نیکوکاری می‌توانند با کمک‌های هر چند کوچک خود کار‌های بزرگی را رقم زنند این طرح نه تنها حمایت‌های تحصیلی را به دانش آموزان بی بضاعت خواهد داشت بلکه به تامین بسته‌های معیشتی برای کمک به خانواده‌های کم بضاعت دانش آموزان در سراسر کشور خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت مشارکت در این پویش می‌توانند از همین دوشبه کمک‌های کریمانه خود را به حساب مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) به حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۱۸۱۶۵ ارسال نمایند و با نشاندن گل لبخند بر لبان دانش آموزان یتیم و محروم در خوان کرم این امام همام شریک شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش آموز نوجوان کمک دانش آموزان بی بضاعت امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا