Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@00:04:19 GMT

رفع تصرف 100میلیاردی اراضی ملی در ایلام

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۴۰۲

رفع تصرف 100میلیاردی اراضی ملی در ایلام

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف یک فقره زمین به ارزش تقریبی 100میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در استان خبر داد.

سردار "دلاور القاصی مهر"  اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی و اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی، مبنی بر تصرف 2 هزار متر مربع  از اراضی ملی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با همکاری یگان حفاظت اراضی ملی، مسکن، راه و شهرسازی استان و انتظامی شهرستان ایلام نسبت به رفع تصرف از اراضی مذکور اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی این ملک تصرف شده، 100میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده، خاطر نشان کرد: متهم شناسایی و تلاش برای دستگیری وی در دستور کار پلیس است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضا برای برخورد با اخلالگران در نظم اقتصادی جدی تر از هر زمانی است، از مردم خواست چنانچه با تصرف در اراضی ملی توسط افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله جهان‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله‌ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنان شلیک و هر ۲ متهم را زمینگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6097652

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام