Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@01:34:04 GMT

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر کاهش یافت؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۷۲۸

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر کاهش یافت؟

به گزارش بورس تابناک، بازار روز دوشنبه کار خود را همانند دو روز گذشته از هفته جاری با افزایش قابل توجه عرضه‌ها آغاز کرد و شاخص کل در دقایق ابتدایی افت بیش از ۴ هزار واحدی را تجربه کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۰ واحد قرار گرفت، بعد از گذشت چند دقیقه از آغاز معاملات آرام آرام صف فروش در چند نماد شاخص‌ساز از جمله فملی، فولاد، فخوز، شستا و وبملت جمع‌آوری شد و لباس سبز به تن کردند، اما شاخص کل بورس در سومین روز معاملاتی خود در هفته جاری با افت ۸ هزار واحدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۱۶ هزار واحد پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل هم‌وزن نیز ۷۱۴ واحد افت کرد و به ۴۳۱ هزار و ۷۵۰ واحد رسید امروز شاخص کل ۰.۶۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۱۷ کاهش داشتند.
«فارس»، «فولاد» و «ونیکی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند «شستا»، «شپنا»، «فملی» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟


در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۳ هزار و ۹۱۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۹۳ هزار و ۳۹۲ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۳۴۶ تومان رسیده است.

  ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:  
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۵۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۳۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۸۹۱ تومان معامله شد.

  ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی سهام عدالت دارایکم شاخص کل بورس گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی ارزش سهام عدالت روز معاملاتی شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس