Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای «تهران- یاسوج» و بالعکس از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تین نیوز، «عنایت انصاری فرد» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۲ پرواز از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر طی روزهای شنبه و یکشنبه با هواپیمای CRJ۲۰۰  با ظرفیت ۶۰ مسافر به پروازهای فرودگاه یاسوج اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این پروازهای ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح از «تهران به یاسوج» و ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه صبح از «یاسوج به تهران» انجام می شوند.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این دو پرواز از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای «تهران- یاسوج» و بالعکس، تعداد پروازهای این مسیر به ۷ روز افزایش یافته اند و بصورت هفتگی شدند.

انصاری فرد در خصوص راه اندازی پرواز «یاسوج -مشهد» و بلعکس تصریح کرد: در آینده نزدیک مسیر جدید پروازی «مشهد به یاسوج» و بالعکس و افزایش پروازهای «تهران- یاسوج» از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: استمرار و افزایش پروازها مشروط به استقبال شهروندان، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواهد بود که می طلبد اطلاع رسانی دقیق به مردم استان صورت گیرد تا از این پروازها بهره ببرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیر فرودگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس

تین نیوز

رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم از آمادگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پروازهای حج عمره از فرودگاه بندرعباس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد جواد شلتوک کار رئیس شعبه هما در بندر عباس و قشم در نشست کمیته تسهیلات حج عمره فرودگاه بین المللی بندرعباس با اعلام آمادگی هما برای انجام پروازهای عمره گفت: پس از ۹ سال وقفه مأموریت انجام عملیات حج عمره به هما واگذار و این عملیات با شوری وصف ناپذیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

شلتوک کار در ادامه این نشست که رئیس ایستگاه و مسئول حراست شعبه بندرعباس نیز حضور داشتند با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق جهت جلوگیری از بروز تاخیر در انجام پرواز حج عمره، خواستار همپوشانی لازم بین دستگاه ها و نهادهای مرتبط با این عملیات شد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل فرودگاه های استان هرمزگان ضمن تقدیر از هما برای برقراری پروازهای عمره در بندرعباس، نسبت به برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بندرعباس نیز ابراز امیدواری کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد