Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:48:42 GMT

محموله کالای قاچاق در بروجرد کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۳۵۹

محموله کالای قاچاق در بروجرد کشف شد

سرهنگ عزت اله غلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جهت حمایت از تولیدات داخلی و به منظور برخورد قاطع با متخلفان عوامل پلیس اگاهی ظرف چند روز گذشته براساس اعلام اخبار مردمی مبنی بر اینکه افرادی در کار قاچاق کالا به روش های گوناگون فعالیت دارند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهارداشت: ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی و در چندین عملیات جداگانه موفق به کشف ۲ هزار و ۶۷۲ قطعه مرغ زنده، ۲ دستگاه موتور سیکلت پاکشتی و سوزوکی، ۲۰۹ عدد قیچی باغبانی، ۶ عدد پمپ آب، هفت عدد جارو برقی، ۱۰۲ عدد پودر غیر مجاز، ۴۲عدد قوطی زیتون، ۲ کیسه بادام،۴۲ بسته سیگارت، ۱۶ کیسه گردو ۱۰۰ عدد رینگ خارجی، ۱۱ قلم کاپو چینو و نوشابه انرژی زا ۵۸ عدد انواع قرص های غیر مجاز قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را پنج میلیارد ریال اعلام که در این راستا هشت دستگاه خودرو توقیف و ۱۸ نفر متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

برچسب‌ها بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای ایرانی کالای قاچاق لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای ایرانی بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای ایرانی کالای قاچاق لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد