Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد قشم گفت: راه‌اندازی مرکز تحقیقات پرورش آبزیان یکی اولویت‌های این واحد دانشگاهی در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد قشم گفت: راه‌اندازی مرکز تحقیقات پرورش آبزیان، افزایش سهم درآمد‌های غیرشهریه‌ای با تکیه بر فعالیت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری، برندسازی واحد دانشگاهی قشم، جذب دانشجوی خارجی در دانشکده‌های بین‌الملل تحصیلات تکمیلی و بین‌الملل پزشکی و ارتقای سطح کیفی در آموزش و پژوهش از جمله اولویت‌های این واحد دانشگاهی در سال ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنجبر درباره برنامه‌های دانشگاه آزاد قشم در حوزه آموزش در سال جاری، عنوان کرد: توسعه رشته‌های تفاهم‌نامه‌ای که در مقاطع تحصیلات تکمیلی با واحد علوم و تحقیقات منعقد شده، رشته‌های مهارتی و فنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و توسعه رشته‌های دریامحور به‌ویژه رشته‌های مرتبط با حقوق دریا از جمله برنامه‌های این واحد دانشگاهی در حوزه آموزش برای سال ۱۴۰۰ است.


رئیس دانشگاه آزاد قشم گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان و زیرساخت‌های مناسب ایجاد رشته بهداشت محیط و توسعه رشته پرستاری برای دانشکده بین‌الملل پزشکی یکی از اهداف مهم این واحد دانشگاهی در سال جاری است.


وی درباره برنامه‌های واحد دانشگاهی قشم در حوزه مدارس سما و مدارس مهارتی در سال جاری گفت: با توجه به نیاز منطقه و تأثیرگذاری مدارس سما توسعه کمی و کیفی این مدارس در مقاطع مختلف یکی از مهم‌ترین اهداف این واحد دانشگاهی برای سال جاری بوده و پیگیر ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های مهارتی و مدرسه مهارتی جوشکاری و تأسیسات هستیم.


رنجبر درباره سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد قشم برای تحقق این هدف که انتخاب نخست داوطلبان در سال ۱۴۰۴ برای ادامه تحصیل دانشگاه آزاد اسلامی باشد، مطرح کرد: کیفیت افزایی در فعالیت‌های علمی و پژوهشی، نقش‌آفرینی دانشگاه در مسائل اجتماعی، ارائه راهکار‌های مناسب در راستای رفع چالش‌های موجود در جامعه، توسعه فعالیت‌های فناورانه و کارآفرینی ازجمله اقدامات این واحد دانشگاهی برای تحقیق بخشیدن به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد قشم مرکز تحقیقات پرورش آبزیان پرورش آبزیان واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد قشم راه اندازی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان