Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@05:31:54 GMT

سردار فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۳۸۱

به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و موافقت و تصویب فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.

در پی شهادت سردار رشید اسلام جانباز سرافراز سرلشکر پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی ، به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و با موافقت و تصویب فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) ، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت "جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه" منصوب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدرضا فلاح زاده پیش از این عهده دار مسئولیت معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه بود.

وی همچنین فرماندهی لشکر ۳۳ المهدی، فرماندهی لشکر ۱۹ فجر و فرماندهی سپاه در استان های یزد، اصفهان ، فارس و نیز فرماندهی قرارگاه سازندگی کربلا را در کارنامه خود دارد.

منبع: سپاه نیوز

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد نیروی قدس فلاح زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک «گوللر باغی» ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748643

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد