Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@05:56:11 GMT

موج پنجم کرونا در راه است؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۸۸۸۱

موج پنجم کرونا در راه است؟

به گزارش فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره شرایط کرونا در پایتخت اظهار داشت: وضعیت تهران به لحاظ وضعیت کرونا رو به وخامت است و بستری‌ها حتی نسبت به پیک سال گذشته افزایش یافته که باید فکری به حال این موضوع کرد و به نظر می‌رسد اردیبهشت هم شاهد وضعیت قرمز تهران و بسیاری از شهرها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در شرایط این چنینی چهار انتخابات پیش‌رو است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت پیشگیری از انتقال کرونا انجام گیرد چرا که در صورت بی‌توجهی ممکن است پیک فعلی تبدیل به پیک پنجم شود. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برای دو ماه آینده باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی در نحوه تبلیغات و نحوه رأی‌گیری در وزارت کشور، استانداری و فرمانداری تهران و مراکز پرجمعیت صورت گیرد تا بتوانیم از انتقال کرونا پیشگیری کنیم. 

هاشمی بیان داشت: گفته شده که صندوق‌های رأی‌گیری قرار است 15 درصد افزایش یابد و باید شهرداری کمک کند که این صندوق‌ها حداقل دو برابر شود. 

وی یادآور شد: کاندیداهای ریاست جمهوری تک‌رقمی ولی کاندیداهای شورای شهر فقط در تهران 6 رقمی است و بیش از 5 هزار نفر در استان تهران کاندیدای شورای شهر شده‌اند. 

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر 80 تا 90 درصد از کاندیداهای شورای شهر هم صلاحیت‌شان تأیید شود و هرکدام حداقل دو جلسه انتخاباتی داشته باشند، 10 هزار جلسه انتخاباتی خواهیم داشت که این جلسات انتخاباتی می‌تواند کانون شیوع کرونا باشد و باید تمهیدات ویژه برای آن برقرار شود. 

وی گفت: انتخابات شورایاری‌ها الگوی خوبی جهت برگزاری الکترونیک انتخابات بود و شهرداری می‌تواند در انتخابات پیش‌رو کمک‌های لازم را انجام دهد تا بحران بهداشتی جدیدی پیش نیاید.

منبع: الف

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند