Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@19:31:42 GMT

امیدواری یک استقلالی پس از باخت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۲۵۵

امیدواری یک استقلالی پس از باخت

محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده مشهد ماندن امین قاسمی‌نژاد در این تیم را اتفاق خوبی برای سرخپوشان مشهدی دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوازی درباره شرایط پدیده و اینکه آیا آنها از تعطیلی مسابقات لیگ راضی هستند، گفت:

در مجموع تعطیلی طولانی مدت برای اکثر تیم‌ها خوب نیست، ولی چاره‌ای نیست چون بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم در سال جدید شرایط خوبی داشتیم و در دو بازی شکست نخوردیم. مسئله مهمتر این است که بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرتنش حالا آرامش داریم و در این مدت هم سیدمهدی رحمتی زحمات زیادی کشید تا مشکلات مدیریتی کمترین آسیب را به تیم بزند.

محمد نوازی ادامه داد:

با تلاش رحمتی و همچنین زحمات مسئولان استانی بسیاری از مشکلات تیم ما برطرف شد و بچه‌ها حق و حقوق‌شان را دریافت کردند. حالا هم تیم آرامش دارد و این از هر چیزی مهمتر است. تمام هدف ما این است که در ۱۰ بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کنیم.

نوازی در مورد ماندن امین قاسمی‌نژاد و اینکه برخی معتقدند باشگاه پدیده باید با جدایی این بازیکن موافقت می‌کرد، گفت:

جدایی امین دست من یا رحمتی نبود. اتفاقاً خیلی‌ها در شبکه های اجتماعی به ما حرف‌هایی زدند که تأسف‌آور بود، ولی ما در این ماجرا نقشی نداشتیم. باشگاه پدیده بابت صدرو رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد از استقلال مبلغی را درخواست کرد و این پول را هم به صورت نقد می‌خواست تا برای تیم خودمان هزینه شود که در نهایت هم دو باشگاه به توافق نرسیدند.

مربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد:

ماندن امین قاسمی‌نژاد اتفاق خوبی برای تیم ما بود و این بازیکن با انگیزه بالای خود به پدیده کمک خواهد کرد. امین بزرگتر و کاپیتان تیم ماست و هرگز خودش را کوچک نکرد که با منتفی شدن حضورش در استقلال بی‌انگیزه شود. او در زمین و بیرون از زمین برای ما بازیکن ارزشمندی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد امین قاسمی نژاد محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده مشهد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال

به گزارش ورزش سه، میروسلاو کلوزه مهاجم سال نه چندان دور لاتزیو و بایرن مونیخ و بهترین گلزن تاریخ جام جهانی فوتبال که مدتی قبل به عنوان مربی جوانان بایرن مونیخ مشغول به کار بود، قصد دارد به فوتبال برگردد. 

کلوزه در گفتگو با پادکست مدیا ۳۶۵ درباره دوران مربیگری مورد نظرش گفت: چیزی که تجربه کردم با چیزی که فکر می‌کردم تفاوت زیادی داشت اما انسان قرار نیست در رویاهایش زندگی کند. بلکه ماها باید از پیشنهاداتی که مقابلمان به وجود می‌آید استفاده کنیم. من در دوران بازیگری‌ام مربی خاصی نداشتم که از لحاظ تاکتیکی و شخصیتی من را آموزش دهد. البته با فن‌خال در بایرن مونیخ از لحاظ فنی ارتباط خوبی می‌گرفتم اما هرگز از لحاظ شخصیتی با یکدیگر ارتباط نداشتیم.

این مرد ۴۵ ساله در ادامه توضیح داد: من در سال‌های پایانی فوتبالم هرگز مهاجم خوبی نبودم اما توانایی بازی کردن در این پست را داشتم و به تیمم کمک می‌کردم. با این حال مربیگری هم همین است. 

اکنون این احتمال وجود دارد که میروسلاو کلوزه مجدداً به عنوان مربی آکادمی بایرن مونیخ در زابنر اشتغاسه محل کمپ باواریایی‌ها‌ مشغول کار شود و با رالف راگنینگ سرمربی احتمالی بایرن مونیخ در فصل بعد ارتباطش را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم