Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: نشست مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی جنوب کرمان با محوریت همکاری مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در بحث کارآفرینی و اشتغال روستائیان منطقه برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست با ریاست جهاد دانشگاهی جنوب کرمان خبر داد و گفت: این نشست با محوریت همکاری مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در بحث کارآفرینی و اشتغال روستائیان منطقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در راستای برگزاری این نشست و با توجه به نیازهای هر روستا، مقرر شد با طرح و برنامه ریزی زمینه اشتغال روستائیان فراهم شود.


وی ابراز کرد: بر همین اساس پس از فروکش کردن پیک کرونا با استفاده از ظرفیت مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، از روستائیان در خصوص نوع نیاز آنها به آموزش های مهارتی، نظرسنجی می شود.


خوبی زاده اظهار کرد: نظرسنجی ها در اختیار جهاد دانشگاهی جنوب کرمان قرار داده می شود تا بتوانند براساس نیاز هر روستا دوره های آموزش مهارت و کارآفرینی را برای روستائیان برگزار کنند.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه اضافه کرد: این دوره های مهارت آموزی با محوریت مساجد و کانون های فرهنگی هنری و با هدف توانمندسازی روستائیان برگزار می‌شوند.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم هر چه زودتر شرایط فعلی به حالت عادی باز گردد تا از طریق انعقاد تفاهم نامه با این نهاد بتوان زمینه اشتغال روستائیان را فراهم کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره های مهارت آموزی اشتغال و کارآفرینی کارآفرینی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اشتغال روستائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان