Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران در بسته خبری امروز انتظامی در مازندران، از دزدی خدمتکار از منزلی در ساری تا تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در آمل را خواهید خواند.

باند سرقت سیم برق در بابل به دام افتاد 

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سرقت سیم های برق فشار قوی از شبکه های توزیع برق با ۲۸ فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق شهری در بابل که موجب قطعی برق در برخی از محلات آن شهرستان شده بود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی فردی را به عنوان مظنون شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: در ادامه این عملیات ۲ نفر دیگر از همدستان متهم و یک خریدار اموال سرقتی نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی به دام افتادند .

قیصری در ادامه، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۲۸ فقره سرقت سیم برق از شبکه های فشار قوی توزیع برق در شهرستان های آمل، بابل و قائم شهر اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی سیم برق سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرقت میلیاردی خدمتکار منزل در ساری 

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی و دستگیری خدمتکار و سارق میلیاردی منزل در ساری خبر داد. 

سرهنگ علی قیصری درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر سرقت مقادیر قابل توجهی وجه نقد و طلاحات از داخل گاوصندوق منزل یکی از شهروندان در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، کارآگاهان این پلیس، اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران به خدمتکار منزل که به دلیل اعتماد صاحب منزل به وی کلید آن را نیز در اختیار داشت مظنون شدند .

قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و اموال سرقتی در بازرسی از منزل وی کشف شد.

وی ارزش اموال و طلاجات سرقت شده در این پرونده را بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: از اعتماد به افرادی که به عنوان خدمتکار و نظافتچی در منزل خود بکار می گیرند خودداری کرده و در حین انجام کار توسط آنان نیز شخصا در منزل حضور داشته باشند.

پلمب ۳۰ واحد صنفی در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از پلمپ ۳۰ واحد صنفی متخلف در طرح مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر بیان کرد: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی در رابطه با قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران انتظامی به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره با بازدید ماموران انتظامی از ۸۵ واحد صنفی ، تصریح کرد: ماموران انتظامی باتفاق ماموران اداره بهداشت در این بازدیدها ،۳۰ واحد صنفی متخلف را به دلیل بی توجهی هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شناسایی و پلمب کردند.

فرمانده انتظامی نکا از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان آمل 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در ۸ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی نمایندگان بخشداری و جهاد کشاورزی این شهرستان مبنی بر تفکیک غیر قانونی زمین های کشاورزی در یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی در یک اقدام عملیاتی با حضور نمایندگان جهاد کشاورزی این شهرستان، ساخت و سازها و دیوار های ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد.

سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: در این عملیات ۸ هکتار از زمین هایی که از سوی زمین خواران به صورت غیر قانونی تفکیک شده بود آزادسازی و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.

وی در خاتمه از شهروندان، خواست: برای انجام هرگونه ساخت و ساز و تفکیک اراضی حتما از طریق مراجع قانونی آن اقدام کرده و از خرید زمین بدون اخذ استعلام از مبادی مربوطه خودداری کنند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگيري رئیس پلیس آگاهی استان مازندران فرمانده انتظامی تخریب ساخت واحد صنفی قرار گرفت سرقت سیم سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس