Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصصان علوم پزشکی در آلمان با توجه به وضعیت کنونی و فشار موجود بر سیستم درمانی در اثر همه گیری کرونا نسبت به تشخیص دیرهنگام سرطان هشدار داده و روند درمان این بیماران را در خطر می‌بینند.

به گزارش ایسنا،‌ متخصصان انگلیسی نیز در همین رابطه از بزرگترین تهدید برای ادامه روند تحقیقات مرتبط با سرطان خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز پژوهش‌های سرطان در آلمان، انجمن سرطان آلمان و یک سازمان مرتبط دیگر در این کشور با توجه به شمار مبتلایان به کرونا و وضعیت حاکم بر بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌ها، نسبت به فروپاشی سیستم تشخیص، مراقبت و تأمین نیازهای بیماران سخت هشدار می‌دهند.

به گفته‌ این سازمان‌ها، پیامدهای طولانی مدت این وضعیت برای بیمارانی که اکنون امکان درمان به موقع آنها فراهم نیست، هنوز قابل پیش‌بینی نیست.

بنا بر برآورد کارشناسانِ این سازمان‌ها، در آینده کشور با بیماران بسیاری روبرو خواهد بود که بیماری سرطان در آنها خیلی دیر تشخیص داده شده و به همین خاطر شانس بهبودی آنها هم کاهش یافته است.

پیش‌بینی این سازمان‌ها افزایش شمار مرگ و میر بیماران سرطانی در سال‌های پیش‌روست.

آنها از سیاستمداران خواسته‌اند که از ظرفیت‌های مراقبتی و درمانی در بیمارستان‌ها در مورد بیماران سرطانی اطمینان حاصل کرده و دسترسی بدون محدودیت همانند دوران پیش از کرونا به منابع مورد نیاز را فراهم کنند.

پاندمی کرونا و بزرگترین تهدید برای تحقیقات سرطان

متخصصان انگلیسی هم از احتمال تأخیر و وقفه در پژوهش‌های مربوط به سرطان می‌گویند. به گفته آنها ممکن است در اثر پاندمی کنونی تحقیقات مربوط به روش‌های درمانی جدید برای تشخیص و درمان سرطان، سال‌ها به تاخیر بیفتد.

دلیل این مسئله را مؤسسه پژوهش‌های سرطان در لندن، مقررات‌های سختگیرانه برای ورود به آزمایشگاه‌های تحقیقاتی به خاطر پروتکل‌های جدید بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در این اماکن ذکر کرده‌ است.

این مؤسسه اعلام کرده، شمار پژوهشگرانی که با اعمال دور جدیدی از محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا اجازه ورود به این آزمایشگاه‌ها را دارند، افزون بر مقررات‌هایی که تاکنون اعمال می‌شد تا ۳۰ درصد دیگر کاهش یافته است.

به گزارش دویچه‌وله، پاول وورکمن، مدیر این انستیتو می‌گوید: همه‌گیری کرونا بزرگترین تهدیدی بوده است که حوزه تحقیقات سرطان تاکنون به خود دیده است. این پژوهشگر همچنین از سیاست‌های مالی و تأمین بودجه دولت انگلیس در این حوزه به شدت انتقاد کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه گیری کروناویروس سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر بزرگ مسی روی اینترمیامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی معنی تازه‌ای به اینترمیامی بخشیده، اما پشت سر او مردی وجود دارد که در سایه کار می‌کند و مسلماً نقش مهم‌تری نسبت به برنده جام‌جهانی فوتبال دارد. خاویر آسنسی مدیرکل اینترمیامی عنوان کرد که باشگاه با بیشترین رشد اقتصادی و رسانه‌ای در سال ۲۰۲۳ روبرو شده و انتظار می‌رود امسال حداقل به درآمد ۲۰۰ میلیون دلاری برسد. این رشد تصاعدی در ارقام اقتصادی تا حدی به دلیل توافق اینترمیامی و مسی با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی است که آخرین مورد توافق با Visa بوده است.

به نقل از خبر ورزشی آسنسی به EFE گفت: «با آمدن مسی از بودجه ۶۰ میلیونی به رقمی در حدود ۱۲۵ یا ۱۳۰ میلیون دلار رسیدیم و این مبلغ زیادی برای یک استادیوم موقت است. ما از این حمایت مالی بسیار خوشحالیم. این موضوع نه تنها از نظر کمیت بلکه از نظر کیفیت نیز مهم است. ما به دنبال شرکایی هستیم که ما را به سطح دیگری می‌برند و مشخصاً با رویال کارائیب و جی‌پی مورگان چیس نیز شراکت خیلی خوبی داریم.»

مسی در اواسط سال ۲۰۲۳ به تیم MLS دیوید بکام پیوست و تبدیل به بزرگترین کودتا در تاریخ لیگ و به طور کلی ورزش آمریکا شد. به محض عقد قرارداد با اینترمیامی یک شبه توجه میلیون‌ها نفر به MLS معطوف شد تا شاهد عملکردهای این اسطوره آرژانتینی در خاک آمریکا باشند.

آسنسی افزود: «لئو شما را به سطح دیگری می‌برد و افزایش درآمدهای باشگاه نیز چشمگیر است. از وضعیتی که داریم بسیار خوشحالیم، به تیم و تمام کارهایی که انجام می‌شود بسیار افتخار می‌کنیم و فقط باید به پیشرفت ادامه دهیم. من ۱۱ سال را در بارسا گذراندم و مدیر ارشد بازرگانی آنجا بودم. آنچه اینترمیامی می‌تواند در یک تور پیش‌فصل به دست آورد، بیش از هر باشگاه فوتبال حرفه‌ای است.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902766

دیگر خبرها

  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • هشدار به سیگاری ها؛ مرگ بیش از ۱۴ میلیون نفر بر اثر مصرف سیگار
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • تأثیر بزرگ مسی روی اینترمیامی
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد