Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی، سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با اقدامات اطلاعاتی و اقدام مشترک عملیاتی با نیروی انتظامی یکی از قاچاقچیان فعال حوزه قاچاق دارو در شهرستان سردشت را شناسایی و با حکم قضایی دستگیر کردند.
 
از این قاچاقچی که قصد داشت محموله داروهای کمیاب کرونا را به شمال عراق قاچاق کند ،  ۲۹ هزار و ۳۷۳ قلم ،  شامل ۲۲ نوع داروی کمیاب کرونا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در اقدامی دیگر سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یکی از اشرار و عناصر گروهک تروریستی در شوط را به هلاکت رساندند.
 
 یکی از عناصر گروهک تروریستی فعال در منطقه یولاگلدی این شهرستان که مدتها اقدام به اخاذی از مردم منطقه و شرارت می کرد در درگیری با سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به هلاکت رسید.
 
 این شرور تروریست در آخرین اقدام ضد امنیتی خود با هدف اخاذی با سلاح جنگی به چند باب مغازه تیراندازی کرده و باعث رعب و وحشت عمومی در منطقه شده بود.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • لحظه انهدام محل حضور سربازان اسرائیلی | ویدئو
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه