Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:09:40 GMT

مطالعات ایمن سازی ۷۵ روستای در معرض خطر گلستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۰۳۴

مطالعات ایمن سازی ۷۵ روستای در معرض خطر گلستان آغاز شد

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۰۰ درصد روستاهای گلستان طرح هادی مصوب داشته و این طرح در ۴۰۴ روستا برای بار دوم بازنگری شده و در ۱۵۰ روستا هم امسال بازنگری خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در اجرای طرح هادی میانگین برخورداری روستاهای کشور ۵۲ درصد بوده در حالی که این عدد در گلستان ۷۲ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طی سال ۹۹ طرح هادی در ۱۵۰ روستای گلستان شروع شد و بالغ بر هزار و ۸۰۰ پروژه در سطح روستاها اجرا کردیم و در سال جاری هم بنا داریم اعتبارات عمرانی طرح هادی دو برابر افزایش یابد.

حسینی گفت: در بودجه ۱۴۰۰ ردیف ملی برای ایمن سازی روستاهای در معرض خطر دیده شده که در گلستان ۲۷۵ روستا در معرض خطر قرار دارد.

وی بیان کرد: مطالعات ایمن سازی ۷۵ روستا شروع شده و امسال هم این کار جزو اولویت های بنیاد با همکاری سایر دستگاه ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اعلام کرد: در گلستان ۶۰۴ روستا در مالکیت بنیاد علوی بوده که کار نقشه برداری در ۴۰۰ روستا انجام شده و ظرف چند ماه آینده در بقیه روستا هم به پایان می‌رسد و وارد صدور اسناد می‌شویم.

به گفته وی ۲۰۰ روستا مالکیت اراضی بوده و ۱۰۰ هزار جلد سند هم صادر شده است.

کد خبر 5194286

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بنیاد مسکن گلستان سید محمد حسینی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی زمین لرزه طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی