Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کیخایی گفت: کرونا ضربه‌ سنگینی به صنعت گردشگری کشور وارد کرده است، بر این اساس اگر به دنبال رفع موانع و پشتیبانی از تولید هستیم باید مسئولان امر همت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کیخایی، بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره اینکه شیوع ویروس منحوس کرونا ضربه سنگینی به صنعت گردشگری وارد کرده است، بیان کرد: کووید19 به بخش‌های مختلف اقتصادی خسارت وارد کرد که بخش‌ گردشگری یکی از آنها به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گردشگری یکی از صنعت‌های پرسود و ارزآور محسوب می‌شود به گونه ای که بعد از نفت دومین صنعت پردرآمد در کشور بوده که با توجه به شیوع این ویروس ضربه شدید و خسارت های جبران ناپذیری بر فعالان این حوزه در سطح کشور وارد شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر همه بحران‌هایی که کرونا برای کسب‌وکارها ایجاد کرده، صنعت گردشگری به‌مراتب بسیار بیشتر از سایر دسته‌های شغلی متأثر شد به این علت که گردشگری نیازمند حضور فیزیکی افراد در یک موقعیت زمانی و مکانی مشخص بوده، این درحالیست که ترددها محدود شده است.

کیخایی با تاکید بر این مطلب که رفع موانع گردشگری با نقش‌آفرینی و پشتیبانی از بخش خصوصی محقق می‌شود، اذعان کرد: مسئولان امر باید با همت جهادی در جهت تحقق شعار سال که تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع ‌زدایی‌ها نامگذاری شده و با حمایت‌های لازم و رفع موانع پیش روی تولیدگران، موانع را رفع و امیدآفرینی در بین مردم ایجاد کنند.

 وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بی توجهی متولیان امر و همچنین وضع موجود کرونا بیشترین ضرر را به دفاتر گردشگری وارد کرده به گونه ای که در برخی از نقاط کشور شاهد ورشکستگی فعالان این عرصه و افزایش آمار بیکاری در جامعه هستیم.

 بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور گفت: کارگرو ویژه ای در انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور خبرگان این صنف جهت حمایت از افراد ایجاد و در حال بررسی مشکلات و موانع موجود است، امید می رود با راهکارها و پیشنهادات موجود دفاتر خدمات هواپیمایی و گردشگری همانند قبل رونق بیشتری یابند و چرخ اقتصاد کشور به حرکت درآید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صنعت گردشگری رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر