Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ۵۳.۹ درصد فعالان مشاغل کدهای ۱، ۲، ۳ و ۴ در خراسان رضوی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی را رعایت نکردند، در حالی که اگر به دنبال رسیدن به وضعیت مطلوب هستیم باید میزان رعایت‌ها به بالای ۷۵ درصد برسد.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر حسنی اظهار کرد: از ۲۱ فروردین که طرح محدودیت و ممنوعیت فعالیت مشاغل‌های کدهای ۱ تا ۴ به مرحله اجرا در آمده تاکنون ۹ هزار و ۱۰۶ بازدید، ۷۰۰ اخطار، ۴۶۲ دادگاه و ۱۳۹ پلمب داشته‌ایم، ضمن اینکه در همین مدت ۳ هزار و ۳۲۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل استفاده کشف و معدوم‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این مدت ۵۳.۹ درصد عدم رعایت را از سوی فعالان مشاغل کدهای ۱، ۲، ۳ و ۴ طبق رنگ‌بندی‌های کرونایی شاهد بودیم و ۴۶.۱ درصد هم این موضوع را رعایت کردند و برای اثربخشی بهتر باید بالای ۷۵ درصد رعایت‌ها را شاهد باشیم. وی با بیان اینکه میزان رعایت مشاغل ممنوع‌الفعالیت در گروه‌های مختلف شغلی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد بوده است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کرونایی فعالیت تالارها، سالن‌های پذیرایی، سینماها، استخرها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های ورزشی، گیم‌نت‌ها، طلافروشی‌ها، بوستان‌ها، بازارها، پاساژها، بنگاه‌های مسکن و خودرو، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، فروشگاه‌های عرضه پوشاک، کیف و کفش، آموزشگاه‌های رانندگی، خیاطی، زبان و غیره، مهدکودک‌ها، مدارس، دانشگاه‌‎ها و مراکز تعویض پلاک ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود. حسنی تصریح کرد: تعطیلی واحدهای ممنوعه باید توسط مسئولان مستقیم شان پیگیری شده و با افراد متخلف طبق قانون برخورد شود، اگر کسی در این خصوص کوتاهی کند کم لطفی به مردم کرده، زیرا سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد. مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: زمان اولیه اعلام محدودیت‌ و ممنوعیت‌ فعالیت مشاغل در موج چهارم بحران کرونا با توجه به عدم بهبود وضعیت قرمز کرونایی انتهای هفته جاری تمدید شده، موضوعی که با توجه به افزایش آمار مبتلا و فوتی روزانه قابل پیش‌بینی بود و امیدواریم که با همکاری شایسته مردم با خادمان حوزه سلامت به وضعیت مناسبی برسیم تا شاهد فعالیت مجدد مشاغل محدود شده و ممنوع شده باشیم. انتهای پیام/ منبع:فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصناف کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مهدی شفیعی‌زاده اظهار کرد: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی اضافه کرد: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌رضوی گفت: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

وی به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ jk گل محمدی در خراسان رضوی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی