Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:12:55 GMT

تغییرات اقلیمی کشور مشکلی جدی است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۱۰۵۰

تغییرات اقلیمی کشور مشکلی جدی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در بابل با بیان اینکه متولی آب وزارت نیرو است، گفت: به دلیل تغییر اقلیم در کشور مشکلالت عدیده‌ای در همه استان‌ها ایجاد شده است.

او افزود: استان‌ها برای در امان ماندن از این تغییرات اقلیمی برای هر کدام از شهره‌ها به طور اختصاصی چاره اندیشی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور با بیان اینکه وجود رودخانه‌های فراوان و شرایط جوی مناسب سبب شده است مشکلات مازندران در این زمینه کمتر از سایر استان‌ها باشد، ادامه داد: با درخواست استانداری مازتدران ۱۰۰ میلیادر تومان اعتبار برای تکمیل طرح تصفیه خانه بابل تصویب شده و در اختیار استان گرفته داده شده است.

نجار بالا رفتن کدورت آب در خط انتقال آب از سد البرز در زمان سیلابی شدن را یکی از مشکلات شهر‌های گروه الف مازندران اعلام کرد و گفت: سه واحد زلال سازی آب در این تصفیه خانه طراحی شده است که دو واحد بهره برداری شدند و یک واحد دیگر نیز بزودی بهره برداری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه اراده جدی برای حل مشکل کدورت آب در این شهر‌ها وجود دارد، افزود: با راه اندازی کامل تصفیه خانه بابل آب از سد البرز به تصفیه خانه قبلی منتقل و با کدورت پایین به خطور انتقال آب هدایت می‌شود.

معاون وزیر کشور از آمادگی دولت برای کمک‌های بیشتر برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: آب آشامیدنی ساکنان شهر‌های بابل، بابلسر، فریدونکنار، بخش‌ها و روستا‌های مسیر خط انتقال آب با راه اندازی کامل این تصفیه خانه کاملا پاک از آلایندگی تحویل مردم می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران وزارت نیرو آب منطقه ای مازندران تصفیه خانه استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی رجبعلی نژاد مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان