Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر گفت: قاچاقچیان نفت در ماهشهر در اقدامی عجیب از لوله اصلی انتقال نفت، با ایجاد انشعاب ۵ کیلومتری در حال قاچاق سوخت بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان‌، سرهنگ اکبر راشدنیا اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران اطلاعات پایگاه دریابانی ماهشهر با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، پنج هزار متر انشعاب لوله متصل به لوله های انتقال سوخت را در جاده آبادن _ ماهشهر شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی اخبار و اطلاعات دریافت شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت با تعبیه لوله در خوریات حوزه استحفاظی پاسگاه بوخضیر اقدام به قاچاق سوخت می کنند.

گذرگاه مرزی جدید ایران و پاکستان جلوی افراط‌گرایی و قاچاق را می‌گیردارتقا رتبه برخی مدیران، بعد از اتهام تخطی در پرونده قاچاق برند معروفجلوگیری از قاچاق کالای 85 میلیاردی در قم؛ ادعای خلاف گمرک در پاسخ به تعزیراتکشف 72 تن لاستیک ضایعاتی قاچاق روی خطوط مرزی در سال 99

این مقام مسئول اظهار داشت:ماموران دریابانی پس از شناسایی محل متوجه شدند قاچاقچیان از لوله های خطوط انتقال سوخت انشعاب گرفته و سپس با استفاده از لوله کشی به مسافت پنج هزارمتر از لب جاده به سمت خوریات اقدام به سرقت و قاچاق سوخت می کنند.

سرهنگ راشدنیا بیان داشت: با هوشیاری ماموران دریابانی ماهشهر این اقدام قاچاقچیان کشف شد و پیگیری لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان این دستبرد در دست اقدام می باشد.

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر گفت: با اجرای این عملیات، پنج کیلومتر لوله زیر زمینی که برای برای انتقال سوخت قاچاق در اندازه های مختلف استفاده شده بود ، از زیر خاک کشف و جمع آوری شد.

انتهای پیام/341/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریابانی ماهشهر قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا قربانی امروز _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف شده از جمله بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

قربانی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز، دو مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است.

کد خبر 749053

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • وزیر خارجه اردن: حماس آتش جنگ غزه را روشن نکرد
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد