Web Analytics Made Easy - Statcounter

بقای به اجرای رزمایش مومنانه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۴۶۰ بسته بین خانواده های نیازمند در همدان توزیع شده است.

«علی بقایی»  در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان از اجرای «طرح شهید سلیمانی» در همدان خبر داد و گفت: در ماه رمضان در قالب این طرح، طی دو نوبت رزمایش کمک‌های مومنانه را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه مرحله اول طرح شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور  در آذرماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز شد و بسیجیان در تیم‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی سازماندهی شدند ، افزود: تیم‌های مراقبتی در پایگاه‌های بهداشت، خانه‌های سلامت و مراکز درمانی مستقر شدند.

 

وی با بیان اینکه تیم‌های حمایتی نیز در قالب گروه‌های جهادی و توزیع بسته‌های کمک مومنانه فعالیت داشتند افزود: امروز نیز با اوج‌گیری ویروس کرونا در سطح استان تیم‌ها یک بار دیگر کار خود را آغاز کرده‌اند و با قوت در حال اجرای ماموریت‌ها هستند.

 

وی افزود: امسال نیز ممنوعیت‌هایی وجود دارد و امکان افطاری دادن نیست لذا از مردم می‌خواهیم با نیت خیرخواهانه کمک‌های خالصانه خود را در اختیار گروه‌های جهادی و مجموعه پایگاه‌های بسیج قرار دهند تا به نیت بانیان، کمک‌های مومنانه را به افراد نیازمند تهیه و توزیع کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در سال گذشته بیش از  ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد و امسال نیز همین برنامه را خواهیم داشت.

 

بقایی تاکید کرد: تاکنون یک‌هزار و ۴۶۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده‌ایم و در نظر داریم در نیمه ماه رمضان، همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر این برنامه را داشته باشیم.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه توزیع بسته های حمایتی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟