Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:35:18 GMT

ملاقات بیماران کرونایی اکیداً ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۱۸۷

ملاقات بیماران کرونایی اکیداً ممنوع است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اکبر شمسی مدیر بیمارستان امیر کبیر اراک گفت: از حجم بالای ملاقات بیماران کرونایی به ستوه آمده ایم و مردم بدانند که ملاقات بیماران کرونایی اکیداً ممنوع است.

شمسی افزود: افراد با ملاقات بیماران کرونایی ضمن در معرض خطر دادن سلامتی خود این بیماری را در جامعه انتشار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: بیماران کرونایی ملاقات ممنوع هستند و مردم فهیم استان مرکزی این نکته را به خاطر داشته باشند که به هیچ وجه به ملاقات این افراد نروند.

مدیر بیمارستان امیر کبیر اراک با اشاره به افزایش بستری‌های کرونایی بیان کرد: ۵۰ تخت در بخش چشم و گوش و حلق و بینی که برای بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود هم تکمیل شده و ۴ مریض در بخش ویژه تحت نظر هستند.

مدیر بیمارستان امیر کبیر اراک بیان کرد: بخش چشم و گوش و حلق و بینی به بخش اطفال دو با ۹ تخت انتقال پیدا کرده و تمامی اعمال جراحی غیر ضروری لغو گردیده است.

او ادامه داد: تعداد زیادی از بیماران قلبی مرکز امیرالمومنین (ع) اراک به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که تعدادمراجعات به این بخش هم افزایش یافته است.

شمس تصریح کرد: مسیر سایر بیماران از جمله بیماران روان (مردان و زنان)، خون، هماتولوژی و سرطان و ... کاملاً جداگانه است و بیمارستان به این نکته توجه ویژه‌ای دارد.

بر اساس رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و این استان با سایر رنگ‌ها خدا حافظی کرد و این وضعیت همچنان تغییر نکرده است.

طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی تعداد ابتلا و فوتی‌های کرونایی این استان افزایش چشمگیر داشته و استان مرکزی جزو استان‌های بحرانی با شیب تند ابتلا اعلام شده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونای انگلیسی کرونای استان مرکزی ملاقات بیماران کرونایی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فاتحی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس