Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد خواجه‌ئیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اصحاب رسانه نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دارند و انتظار می‌رود همچون گذشته در آگاه‌سازی مردم برای پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه حفظ فاصله اجتماعی از مهمترین اقدامات برای کنترل شیوع کرونا است، تصریح کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات باید به صورت ویژه در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش چشمگیر سرایت‌پذیری بیماری کرونا در مقایسه با قبل خبر داد و افزود: تجمعات غیرضروری و تماس‌های افراد با یکدیگر در این شرایط باید به حداقل برسد.

وی کاهش تماس افراد جامعه با یکدیگر را عامل مهمی برای مهار ویروس کرونا دانست و خاطرنشان کرد: همه افراد باید این بیماری را جدی بگیرند چرا که سهل‌انگاری باعث گسترش آن می‌شود.

خواجه‌ئیان با ابراز نگرانی از برگزاری تجمعات، اضافه کرد: از همه مردم، اصناف، مشاغل بخش خصوصی و اماکن مذهبی درخواست داریم همکاری خود را با حوزه سلامت استان بیش‌ازپیش ادامه دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مدیران و مسئولان سازمان‌ها و ادارات بر اساس دستورالعمل‌های جدید ابلاغ‌شده با آگاهی کامل نسبت به مسئولیت و وظایف خود نسبت به اجرا و نظارت دقیق بر ضوابط بهداشتی اقدام کنند.

کد خبر 5194662

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونایی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری جشن دورهمی دانش آموزان قدیمی در مدرسه دانشوران مشهد درخصوص این مراسم گفت: این دورهمی ده سال است که پابرجاست و هرساله در ایام هفته معلم انجام می‌شود.   جواد کریمی افزود: بعد از ۳۹ سال دوباره این دورهمی رقم خورد و ۲۵۰ دانش آموزان از سال های دور که از همکلاسی های بنده هم هستند، مجدد به این مدرسه آماده و پشت نیمکت های درس نشستند.   وی بیان کرد: همکلاسی‌های مدرسه شهید معتمد امروز گرد هم آمدند تا خاطرات دوران تحصیل و معلم و شاگردی خود را زنده کنند که در نوع خود بسیار جالب بود.

مسئول این برنامه ادامه داد: این گردهمایی به دور از تشریفات اداری برگزار شد، حدود ۲۵ معلم ۳۹ سال پیش هم در جمع دانش آموزان قدیمی خود حاضر بودند.

دیگر خبرها

  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واقعا در اعتراضات دانشجویی آمریکا، تک تیرانداز حضور داشت؟ + تصاویر
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم