Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:02:17 GMT

دزدي نفت با انشعاب 5 کيلومتري لوله در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۷۸۳

دزدي نفت با انشعاب 5 کيلومتري لوله در ماهشهر

خبرگزاری آریا-فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر گفت: قاچاقچیان نفت در ماهشهر در اقدامی عجیب از لوله اصلی انتقال نفت، با ایجاد انشعاب 5 کیلومتری در حال قاچاق سوخت بودند.

به گزارش خبرگزاری  آریا از ماهشهربه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان‌، سرهنگ اکبر راشدنیا اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران اطلاعات پایگاه دریابانی ماهشهر با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، پنج هزار متر انشعاب لوله متصل به لوله های انتقال سوخت را در جاده آبادن _ ماهشهر شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در پی اخبار و اطلاعات دریافت شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت با تعبیه لوله در خوریات حوزه استحفاظی پاسگاه بوخضیر اقدام به قاچاق سوخت می کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت:ماموران دریابانی پس از شناسایی محل متوجه شدند قاچاقچیان از لوله های خطوط انتقال سوخت انشعاب گرفته و سپس با استفاده از لوله کشی به مسافت پنج هزارمتر از لب جاده به سمت خوریات اقدام به سرقت و قاچاق سوخت می کنند.

سرهنگ راشدنیا بیان داشت: با هوشیاری ماموران دریابانی ماهشهر این اقدام قاچاقچیان کشف شد و پیگیری لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان این دستبرد در دست اقدام می باشد.

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر گفت: با اجرای این عملیات، پنج کیلومتر لوله زیر زمینی که برای برای انتقال سوخت قاچاق در اندازه های مختلف استفاده شده بود ، از زیر خاک کشف و جمع آوری شد.

پایان پیام /

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قاچاق نفت ماهشهر لوله اصلی دریابانی ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد