Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای تحقق شعار سال و بررسی موانع و مشکلات تولید استاندار قزوین بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده از شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار به همراه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت و مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان روز چهارشنبه به صورت سرزده از شهرک صنعتی لیای استان قزوین بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با حضور در شرکت شیمیلیا ضمن بررسی موانع و مشکلات این واحد و نیز شهرک صنعتی لیا به مسائل مطرح شده از سوی مدیران واحدها رسیدگی کرد.

اجرای طرح توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهرک لیا، جرای پروژه روکش آسفالت تعدادی از بلوارها و خیابانها، تسریع در اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت خیابانهای پارک الحاقی به شهرک صنعتی لیا از موارد مطرح شده در این بازدید بود.

در این بازدید استاندار قزوین ضمن اعلام حمایت قاطع از تولید و توسعه شهرک، با صدور مجوز ابلاغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و منابع داخلی شرکت جهت اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت، زیباسازی و المان شهری شهرک صنعتی لیا در سالجاری دستور لازم را صادر کرد.

افزایش حق شارژ جهت ارائه خدمات بیشتر به واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لیا،  افزایش تخصیص آب به میزان ۱۵ لیتر بر ثانیه با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در سالجاری برای شهرک صنعتی لیا، انعقاد تفاهم نامه احداث پست برق دائم جدید با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال برای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی شهرک صنعتی لیا با مشارکت استانداری، برق منطقه ای زنجان و شرکت شهرکهای صنعتی از دیگر دستاوردهای بازدید سرزده استاندار این منطقه صنعتی بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندار قزوین شهرک صنعتی لیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم