Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر قاسم بیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل محدودیت بیمارستان های کرونایی استان خراسان شمالی، با تشخیض پزشکان متخصص و معالج برخی از بیماران کرونایی که بهبودی نسبی پیدا کردند، برای کاهش فشار بیمارستان مرخص و مراکز سرپایی مراحل درمانی خود را پیگیری خواهند کرد.
وی اضافه کرد : با راه اندازی این مرکز درمانی، بیماران با آرامش خاطر بیشتر و به صورت سرپایی با مراجعه به این مراکز، خدمات درمانی دریافت و بدون بستری در بخش‌های کرونا، روند درمان خود را ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی اظهارداشت : این مرکز نیز به یک دستگاه اکسیژن ساز مجهز شد تا در صورت نیاز برای بیماران کرونایی مورد استفاده قرار می گیرد.
بیانی با اشاره به روند صعودی آمار بیماران کرونایی اضافه کرد : در شرایط فعلی کار آماده سازی بخش کرونایی در اکثر بیمارستان های سطح شهرهای این استان برای پذیرش این بیماران در دست انجام است تا در مواقع بحرانی برای بستری این بیماران مورد استفاده قرار گیرد.
به گفته وی در شرایط فعلی تمام بیماران کرونایی استان به جز شهرستان اسفراین که تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار دارد، بیماران کرونایی در دو بیمارستان شهر بجنورد بستری و تحت درمان قرار دارند.
براساس آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند و آمار بیماران بستری در این استان به ۴۵۷ نفر رسید و در همین مدت نیز پنج بیمار کرونایی جان باختند.
آمارهای رسمی نشان می دهد که در حدود ۱۳ ماه اخیر که استان خراسان شمالی شیوع ویروس کرونا را پشت سر می گذارد بیش از یک هزار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های این خطه شمالشرق کشور جان خود را از دست دادند که بیش از ۳۰ نفر از این افراد در فروردین ماه سال جاری جان باختند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی بجنورد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بهداشت و سلامت اخبار کنکور استان خراسان شمالی بیماران کرونایی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد