Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد‌حسین سلگی مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه یابی جهاددانشگاهی با اعلام خبر شروع فاز جدید طرح سرباز مهارت گفت: ایام مقدس سربازی فرصت مناسبی برای خودسازی جوانان، آشنایی با مهارت‌های زندگی و اجتماعی و آماده شدن آن‌ها برای ورود به عرصه کسب‌وکار وزندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلگی افزود: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بهینه‌سازی ایام مقدس سربازی و استفاده مناسب از این فرصت به‌منظور افزایش مهارت و توانمندی جوانان کشور، جهاددانشگاهی با وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای منعقد کرد تا در اجرا و پیاده‌سازی این طرح یاری‌گر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح باشد.

او بابیان اینکه در فاز اول این طرح و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، طی جلسات کارشناسی متعدد دوره‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی طراحی و تدوین و برای اجرا به کلیه واحد‌های استانی در سراسر کشور ابلاغ شد ادامه داد: این دوره طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ به مدت ۸۰ ساعت برای بیش از ۲۴ هزار سرباز وظیفه و به میزان یک‌میلیون و ۹۲۰ هزار نفر ساعت، به‌صورت حضوری در سطح کشور اجرا شد.

مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه‌یابی آموزشی جهاددانشگاهی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دوره‌ها به‌صورت حضوری و با توجه به جلسات کارشناسی مقرر شد تا از ابتدای سال ۱۴۰۰ دوره‌ها به‌صورت مکاتبه‌ای- حضوری برگزار شود.

او ادامه داد: براین اساس تیمی متشکل از خبر‌گان و اساتید، محتوای کتب مهارت‌های زندگی و مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی را آماده و در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به تیراژ ۱۰ هزار دوره و با همکاری سازمان انتشارات جهاددانشگاهی چاپ و به استان‌های مجری ارسال شد و از ابتدای اردیبهشت‌ماه دوره‌های مذکور و با شرایط ابلاغی جدید در استان‌های کشور اجرا خواهد شد.

گفتنی است، با توجه به ابلاغیه قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، جهاددانشگاهی به‌عنوان عضو ثابت کار‌گروه استانی انتخاب‌شده و همکاران واحد‌های جهاددانشگاهی می‌توانند با بهره‌گیری از این فرصت نسبت به برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌های اجرایی استان جهت پیشبرد امور آموزش و کارآفرینی اقدام کنند. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی طرح سرباز مهارت نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه