Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش، شعار بسیار زیبایی بود که مردم در بحبوحه انقلاب در راهپیمایی‌ها سر می‌دادند و ارتش نیز از همان روز اول با پیوستن به صفوف انقلابیون، این شعار را تحقق بخشید.

او گفت : شاهد نقش آفرینی غرورانگیز و شهادت طلبانه این عزیزان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی این دلاورمردان برای حراست از ایران اسلامی بودیم که جلوه دیگری از تبلور شعار ارتش فدای ملت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مردم ایران هیچگاه فراموش نمی‌کنند که در شب زلزله آبان ۹۶، نیرو‌های ارتش در آن تاریکی مطلق و در شرایطی که خبری از هیچ دوربین و خبرنگاری نبود، مخلصانه به کمک آسیب دیدگان بی پناه شتافتند و بدون هیچ چشمداشتی، جان بسیاری را نجات دادند.

او افزود: هوانیروز در آن ایام بیش از ۱۰ هزار مصدوم زلزله را به بیمارستان‌ها منتقل کرد که یک اقدام ماندگار در تاریخ امداد و نجات بود.

او افزود: مجموع این اقدامات تبدیل به یک موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی شد و به تعبیر یکی از مسئولان ارشد نظام اگر بخواهیم یکی از اقدامات خوب جمهوری اسلامی را تاریخ ثبت کنیم همین موضوع مدیریت زلزله کرمانشاه است و شما ارتشیان بودید که این برگ‌های زرین را نوشتید و در تاریخ ثبت کردید.

بازوند به نقش آفرینی ارتش در بحران کرونا پرداخت و ادامه داد: در کنترل این بحران بزرگ نیز ارتش به شکل گسترده نقش آفرینی کرد و به مصداق واقعی کلمه، خود را فدای حفظ سلامت ملت کرد که جای قدردانی بسیار دارد.

او افزود: در بحران سیل نیز ارتش بی هیچ چشمداشت و به صورت خودجوش به کمک روستا‌هایی شتافت که در آستانه تخلیه بودند.

مدیر ارشد استان به نقش پررنگ قرارگاه ارتش در غرب کشور در برقراری امنیت در مرز‌ها اشاره کرد و گفت: این آرامش و امنیت کشور محصول جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های دلاورمردان ارتش در مرزهاست که با مدیریت بسیار خوب امیر آریانفر به شایستگی از کشور در برابر خطرات احتمالی حراست می‌کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه