Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:44:09 GMT

مسئولان زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم کنند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۲۴۲

مسئولان زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم کنند

حسن خلیل‌آبادی عصر روز چهارشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: اگر به قانون و راه امام راحل (ره) اعتقاد داریم باید بدانیم پشتوانه نظام مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌عنوان از متخلفان محکوم دفاع نمی‌کنم، اما تقاضا دارم رد صلاحیت‌های داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس روابط شخصی و طیف‌های سیاسی نباشد، چراکه جفا در حق مردم است و آنان را از مشارکت باز می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش افزود: تا زمانی که شخصی محکوم و اتهام او ثابت نشده است نمی‌توان او را رد صلاحیت کرد، از این رو از هیاتهای اجرایی و نظارت تقاضا دارم دنیا و آخرت خود را به هیچ نفروشند، چراکه هیچ تشخیصی به اندازه تشخیص مردم مؤثر نیست.

خلیل‌آبادی به ارائه گزارش مالی شورای شهرستان ری پرداخت و گفت: نسبت به سال گذشته در بودجه حدود ۱۲۰ میلیون تومان صرفه‌جویی شده و بودجه پیشنهادی برای سال جدید با تصویب اعضا با رشد ۲۰ درصدی مواجه است که در جلسه آتی بررسی می‌شود.

وی پس از پایان جلسه در خصوص تقدیم استعفایش به هیات رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش به خبرنگاران گفت: علت استعفای من به خاطر حقوق مردم است البته سایر اعضای شورا نیز این حساسیت را دارند اما نوع نگرش‌ها متفاوت است و من که در شهرری زندگی می‌کنم بیشتر مشکلات برایم ملموس‌تر است، ضمن احترام و ارادتی که به تمام ۲۰ همکارم در شورا دارم استعفای خود را از شورا اعلام کردم.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری افزود: جلسه‌ای با حضور هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تشکیل و درخصوص این استعفانامه بحث و گفت‌ وگو شد که همه دوستان نسبت به من ابراز لطف داشته و خواستار پس‌گیری استعفاء شدند اما در نهایت نتیجه‌گیری این موضوع به جلسه بعدی موکول شد.

خلیل‌آبادی اظهار داشت: دلایل استعفاء را به هیات رییسه توضیح داده‌ام و در حالی که اقدامات لازم برای این موارد انجام شود، استعفای خود را پس خواهم گرفت.

وی همچنین با تاکید بر اصل پیشگیری در شیوع ویروس کرونا، یادآور شد: تلاش برای واکسینه شدن مردم حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد که بخش خصوصی باید در این زمینه ورود کند.

شهرستان ری با پنج بخش و ۶ شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور شورای اسلامی شهر شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود