Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:44:22 GMT

ترکیب استقلال و الدحیل چیده شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۴۵۵

ترکیب استقلال و الدحیل چیده شد

ترکیب دو تیم فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر اعلام شد.

به گزارش برنا، ترکیب استقلال برابر الدحیل به شرح زیر مشخص شد.

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

ترکیب الدحیل برابر استقلال به شرح زیر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح ذکریا، محمد موسی، مدهی بن عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله الاحرق، سلطان ال بریک، معز علی، علی کریمی، مایکل اولونگا.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی کادیز به میدان برود و برای کسب سه امتیاز این بازی که ممکن است قهرمانی آنها را قطعی کند تلاش خواهد کرد.

این تیم هفته گذشته یک دیدار پرفشار و حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد و چهارشنبه شب هفته آینده هم در دیدار برگشت مقابل این تیم به میدان خواهد رفت و به همین دلیل شاید بعضی از بازیکنان ترکیب اصلی در دیدار برابر کادیز حضور نداشته باشند.

کارلو آنچلوتی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی برابر کادیز: هدفی که ما در بازی فردا داریم این است که سه امتیاز دیگر به دست آوریم تا به قهرمانی این رقابت‌ها نزدیک‌تر شویم. به این که ممکن است پس از آن چه اتفاقی بیفتد فکر نمی‌کنیم. هدف ما فقط این است که سه امتیاز برابر تیمی به دست آوریم که برای سقوط نکردن می‌جنگد.

تغییر در ترکیب: شرایط کورتوا خوب است و فردا در دروازه قرار خواهد داشت. این خبر بسیار خوبی برای ماست، مانند بازگشت میلیتائو. او بسیار هیجان‌زده است و همه ما از این که او می‌تواند به زمین برگردد خوشحال هستیم.

جشن قهرمانی در سیبلس: ما هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ایم چون هنوز قهرمان نشده‌ایم. تنها هدفی که داریم این است که سه امتیاز بازی فردا را به دست آوریم.

حضور کورتوا در بازی فینال لیگ قهرمانان: فینالی که در حال حاضر به آن فکر می‌کنیم بازی چهارشنبه شب برابر بایرن است که لونین در آن به میدان خواهد رفت. پس از آن باید ببینیم که شرایط چطور خواهد شد.

تغییر پست رودریگو: زمانی که رودریگو را در سمت چپ به میدان فرستادیم توانست برابر سیتی گل بزند و وینیسیوس هم مقابل بایرن گل زد. شرایط بسیار خوب پیش رفته است و از وضعیت تیم در آن سمت راضی هستیم. بال چپ خیلی خوب جواب داده است.

پایان فصل با دو شکست: پیش از این هرگز برایم اتفاق نیفتاده بود که فصل را تنها با دو شکست به پایان برسانم. بازیکنان خیلی خوب کار کردند و تعهد زیادی داشتند، تمام بازیکنانی که در اکثر دیدارها به میدان رفتند و بازیکنانی که کمتر بازی کردند. با هیجان بسیاری به مقطع پایانی فصل رسیدیم.

ادر میلیتائو: من درباره تک تک بازیکنان صحبت نمی‌کنم، او در بازی فردا فرصت بازی خواهد داشت.

وینیسیوس: بازیکنی که پیشرفت کرده و به این مسیر ادامه می‌دهد وینیسیوس است و این موضوع از رفتار و کیفیت و کارش مشخص است. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست.

جود بلینگام: او روز چهارشنبه به ویروس دستگاه گوارشی مبتلا شده بود و ۱۰۰ آماده نبود اما حالا مشکلی ندارد.

تغییر سیستم: بردن رودریگو به سمت چپ صرفا از نظر هجومی بود و دلیل دفاعی نداشت. بلینگام بیشتر تلاش می‌کند. این تغییر قطعی نیست و من می‌توانم آن را در بازی‌های پیش رو عوض کنم چون رودریگو در هر پستی موثر است.

آردا گولر: او فردا در ترکیب اصلی خواهد بود.

ویژگی خاص این تیم: مقایسه کردن بازیکنان با یکدیگر دشوار است. در این زمینه بدون این که آنها را با هم مقایسه کنم باید بگویم که تعهد تیمی و نداشتن غرور و خودپسندی بهترین ویژگی است.

آینده کروس: اجازه بدهید که او بهترین تصمیم را برای خودش و نه برای هیچکس دیگری بگیرد.

چگونگی رسیدن تیم به این مرحله: اما چهار امتیاز از دست دادیم و فردا باید سه امتیاز آن را جبران کنیم. این چیزی است که در ذهن داریم. نمی‌خواهیم درباره جشن گرفتن صحبت کنیم چون هنوز هیچ چیز در دست ما نیست. اما شرایط خوبی داریم و منتظر قهرمانی هستیم.

تفاوت پارگی رباط صلیبی بازیکن عادی و دروازه‌بان: می‌دانم که چه منظوری دارید. می‌خواهید بپرسید که آیا کورتووا پس از مصدومیتی که داشت می‌تواند در فینال احتمالی لیگ قهرمانان بازی کند اما ما از حالا به یک ماه دیگر فکر نمی‌کنیم. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس