Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از لحاظ ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مناطق روستایی و محروم استان و ارائه طرح پیشنهادی ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت خبر داد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در خصوص سفر کاری دو روزه خود به تهران توضیح داد: در روز اول سفر ابتدا در راستای مسائل انتخابات و موضوعات اجتماعی و همچنین مطالبات اقشار مختلف با معاونان محترم امنیتی، سیاسی و منابع انسانی وزارت کشور جلساتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، استاندار خوزستان افزود: در ادامه در وزارت صمت دیدار کاری خوبی با دکتر قبادی معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور داشتیم و در خصوص ذخایر کالاهای اساسی به ویژه در زمینه کمبود مرغ مباحثی مطرح شد.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط بازار استان از این جهت وضعیت خوبی ندارد و میزان وجود این کالا در کشتارگاه‌ها با میزان مصرف مردم هماهنگی ندارد و کمبود زیادی داریم، توافق کردیم که در اسرع وقت حدود ۲۰۰ تن مرغ منجمد به استان حواله شود و پس از آن ۳۰۰ تن دیگر و در مرحله بعد ۲۰۰ تن دیگر ارسال شود و قرار شد از واردات هم یک هزار تن به خوزستان تخصیص دهند که در مجموع ۱۷۰۰ تن می‌شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز جلسه‌ای برگزار شد که اعتبار خوبی برای کمک به بخش‌های مختلف در نظر گرفته شد و برای شیوه جذب اعتبارات هماهنگی شد؛ قبل از عید نوروز هم اعتبارات خوبی برای حقوق آبداران گرفتیم و پیگیر سایر موارد هستیم که به نتیجه برسد.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: در ادامه با معاون اول محترم رئیس‌جمهور جلسه داشتم و مصوبات سفر ایشان به استان را مرور کردیم؛ در این جلسه مسکن بندر امام و شیوه واگذاری زمین، موجودی انبارها در گمرکات و بنادر را بررسی کردیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این جلسه با توجه به فصل برداشت و نیاز به وسایل حمل و نقل به طور همزمان هم برای ترخیص کالاهای موجود در گمرکات و بنادر و هم برای بارگیری محصولات کشاورزی تبادل نظر شد. همچنین در خصوص دو نرخی بودن شکر صحبت کردیم و قرار شد احتمالاً تا پایان ماه رمضان تک نرخی شود که از سرگردانی بازار جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: در پایان برنامه‌های روز اول سفر با تعدادی از سرمایه‌گذاران در دفتر کار دیدارهایی داشتیم.

سلیمانی‌دشتکی در خصوص روز دوم سفر خود توضیح داد: دیدار خوبی با وزیر محترم راه و شهرسازی داشتم و مروری بر کل پروژه‌های بخش راه استان داشتیم و یکایک پروژه‌ها روی نقشه بررسی شد و برای تسریع در اجرای پروژه‌ها تبادل نظر شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در ادامه جلسه‌ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران سازمان برنامه و بودجه داشتیم و برای تامین منابع مالی پروژه‌ها توافقاتی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در این جلسه توافق شد سفر مشترکی با حضور ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه برای بررسی مسائل استان انجام شود و عملیات اجرایی پروژه ساخت جاده اهواز - ایذه - لردگان آغاز شود.

سلیمانی‌دشتکی افزود: همچنین نشستی با معاون محترم توسعه مناطق روستایی ریاست جمهوری داشتیم و در این نشست حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان برای روستاها و مناطق محروم استان برای پروژه‌های راهسازی، آب شرب، بیمارستان‌ها و سایر نیازها در نظر گرفته شد و قرار شد معاون توسعه مناطق روستایی ریاست جمهوری پس از ماه مبارک رمضان سفری داشته باشند که در خصوص نحوه توزیع این اعتبارات تصمیم گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: جذب این اعتبار فرصت بسیار خوبی برای استان است و می‌تواند حرکت موثری در جهت محرومیت‌زدایی باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین جلسه‌ای با وزیر محترم نفت در خصوص ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی داشتیم. در این جلسه طرح پیشنهادی ارائه شد و قرار شد سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت در روزهای آینده جمع‌بندی کنند و به دولت با ارائه راهکار بدهند و امیدوارم این طرح نتیجه بدهد و اگر نتیجه بدهد عدد بسیار بالایی در چهار سال آینده برای حل مشکلات آب شرب، فاضلاب و روان‌آب‌های سطحی و پیشگیری از سیل و راه تخصیص داده می‌شود.

استاندار خوزستان همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار نقل قول پیرامون ناپدید شدن محموله مرغ در مسیر بوشهر گفت: چنین چیزی را مطرح نکرده‌ام و بیان این نقل قول از سوی من نادرست است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار خوزستان توسعه مناطق روستایی استاندار خوزستان سلیمانی دشتکی قرار شد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم

به گزارش ورزش‌سه، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که تیمش‌ موفق شد پیروزی بزرگی در آخرین مسابقه به دست بیاورد، باز دیگر درباره رای کمیته انضباطی صحبت کرد و آن را غیرمنصفانه دانست و گفت: ببینید بحث منصفانه بودن یا نبودن این رأی چیزی نبود که ما قبول داشته باشیم. اگر بخواهیم بگوییم ناعادلانه بود محروم می‌شویم. شما رسانه ها باید بگویید و اعتراض کنید چون واقعا رأی باید سه بر صفر به نفع ما می‌شد. به هر حال استقلال ملاثانی نتوانسته شرایط میزبانی را فراهم کند.
او ادامه می‌دهد: کمیته انضباطی استقلال خوزستان را مقصر دانسته است، درصورتی که استقلال خوزستان کاره ای نیست. آقای نجفی مدیرعامل محترم استقلال خوزستان سوم اردیبهشت مصاحبه کردند و گفتند من از قبل نامه زدم و گفتم ما استادیوم غدیر را به استقلال ملاثانی نمی‌دهیم‌. اسنادش هم موجود است.خب زمانی که اعلام کرده اند ما زمین را نمی‌دهیم و استقلال ملاثانی این زمین را معرفی می‌کند با علم اینکه می‌دانستند زمین را به آنها نمی‌دهند، خب مقصر کیست؟ استقلال خوزستان یا استقلال ملاثانی؟!
رجب‌زاده سپس اینطور حرف‌هایش را در نشست خبری جمع‌بندی کرد و افزود: پس به نظر من مقصر استقلال ملاثانی بوده است و رأی باید به نفع ما صادر می‌شد.خیلی جالب است که کمیته انضباطی آمده استقلال خوزستان را مقصر و جریمه کرده است و بعد هزینه‌های تکرار بازی را روی دوش استقلال ملاثانی گذاشته است. خب اگر استقلال خوزستان مقصر است چرا هزینه های بازی را استقلال ملاثانی باید بدهد، اگر استقلال ملاثانی مقصر است چرا بازی بازی ۳ بر صفر نمی‌شود؟
الان خیلی برای من جالب است که هم استقلال ملاثانی مقصر شده و هم استقلال خوزستان. درصورتی که یک مقصر باید معرفی شود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با تاکید بر این نکته که به حکم کمیته انضباطی اعتراض دارند ‌و‌ پرونده را به استیناف می‌برند، بیان کرد: این مسائل وجود دارد و ما به کمیته استیناف اعتراض می‌کنیم. از کمیته استیناف که انسان های محترم و شریفی هستند  توقع دارم که اگر حق فجرشهید سپاسی ۳ بر صفر است ۳ امتیاز را بدهند. دنبال تکرار بازی نباشیم. استقلال ملاثانی به هر دلیلی نتوانسته میزبانی بکند. 
رجب‌زاده در ادامه حتی خبر از بردن پرونده به دادگاه عالی ورزش می‌دهد و می‌گوید: این پرونده اگر وارد cas شود، cas می‌گوید استقلال خوزستان چه ربطی به پرونده دارد و اصلا کاری به این باشگاه ندارد. می‌گوید ملاثانی باید شرایط را فراهم می‌کرده و نتوانسته فراهم کند. آنها دنبال شخص سوم نیستند. باشگاه لایحه را نوشته و در روزهای آینده به کمیته محترم استیناف تقدیم خواهیم کرد و آنچه را که حق است اجرا کنند. اگر حق با ما نیست ما را متقاعد کنند، اذعان عمومی را  طبق قوانینی که دارند متقاعد کنند. الان در این قضیه ما متقاعد نشده‌ایم و اعتراض داریم و قطعا پیگیری خواهیم کرد و انشاالله که حق به حق دار برسد. چون چنین مواردی قبلا هم بوده و اتفاق افتاده است. حتی اگر این رأی تکرار شود مطمئن باشید باشگاه‌ ما به AFC و CAS شکایت خواهد کرد.
ما پیگیری خواهم کرد و نمی‌گذاریم این حق از فوتبال استان ضایع شود.
سرمربی فجر در پایان گفت: از مسئولین استان، استاندار محترم، نماینده های مجلس، اداره کل ورزش و جوانان و امام جمعه محترم استان توقع داریم پیگیری کنند و حق فوتبال استان را بگیرند. چرا باید بازی تکرار شود؟ اصلا بازی نباید تکرار شود. ان‌شاالله کمیته استیناف همان چیزی که حق است را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان