Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:58:13 GMT

انفجار در کویته ۳ کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۷۷۳

انفجار در کویته ۳ کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت

انفجار قوی بمب چهارشنبه شب در شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان در جنوب غرب پاکستان، دست کم ۳ کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، شبکه‌های تلویزیونی پاکستان به نقل از پلیس کویته اعلام کردند: این حادثه در نزدیکی خیابان منتهی به مراکز مهم تجاری، سیاسی و نمایندگی‌های خارجی از جمله سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه هیچ آسیبی به نمایندگی کشورمان وارد نشده اما منابع آگاه گفتند که شدت این انفجار و لرزش آن تا سرکنسولگری ایران و چندصدمتر دورتر از محل حادثه احساس شده است.

پلیس شهر کویته اعلام کرد: انفجار امروز در پارکینگ هتل "سرینا" رخ داد که منجر به آتش‌سوزی در محل و خسارت به ده‌ها خودروهای و ساختمان اطراف شد.

گزارش‌ها از کشته شدن دست کم ۳ نفر حکایت دارد و همچنین ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند. منابع بیمارستانی در شهر کویته به رسانه‌ها گفتند که احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است با این حال در گذشته شورشیان وابسته به گروه‌های غیرقانونی و عناصر تروریستی تحریک طالبان مسئولیت بمب‌گذاری‌ها و حملات مسلحانه در کویته و دیگر مناطق ایالت بلوچستان را برعهده گرفته‌اند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار پاکستان شهر کویته پلیس کویته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک