Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از صفحه توئیتری سریع، وی نوشت: این پایگاه هوایی واقع در شهر "خمیس مشیط" عربستان با پهپاد قاطف ۲ کا هدف قرار گرفته است.

وی از این حمله به دقیق یاد کرد و افزود: حمله به مواضع عربستان پاسخی طبیعی و قانونی به تشدید تجاوزها و محاصره همه جانبه علیه کشورمان است.

ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان نیز با تأیید این حملات البته مدعی شد که پدافند هوایی این ائتلاف یک فروند پهپاد را در جنوب غرب عربستان رهگیری و منهدم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"ماجد القصبی" وزیر اطلاع‌رسانی عربستان نیز اعتراف کرده بود، کشورش از آغاز حمله این کشور به یمن تاکنون هدف ۳۵۹ موشک بالستیک قرار گرفته است.

وی همچنین ادعا کرد: ۵۸۹ پهپاد نیز تاکنون عربستان را هدف قرار داده است.

این حملات گسترده ارتش یمن و کمیته‌های مردمی چند مدت پس از سخنان سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله صورت می‌گیرد که در آن بر ادامه حملات یمن به عمق خاک عربستان تأکید شده بود.

الحوثی گفته بود که یمنی‌ها منتظر کسب اجازه برای حمله کسانی نمی مانند که آنها را هدف قرار داده و هزاران تن از آنها را کشته‌اند.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن نیز پیشتر در واکنش به طرح ادعایی وزیر امورخارجه عربستان گفته بود: تا تحقق صلح، حمله به عمق خاک عربستان را ادامه می‌دهیم.

چندی پیش نیز نیروهای یمنی با استفاده از ۶ پهپاد تاسیسات نفتی آرامکو در ریاض پایتخت عربستان سعودی را هدف حمله قرار داده بودند.

این حملات همزمان با هفتمین سالگرد حمله ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به یمن صورت می‌گیرد. دولت ریاض به همراه امارات و با چراغ سبز آمریکا و کشورهای غربی ششم فروردین ماه ۹۴ حملات همه جانبه‌ای به یمن برای جلوگیری از به قدرت رسیدن جنبش انصارالله انجام داد که تاکنون هیچ دستاوردی جز تحمیل هزینه‌های سرسام آور جنگ و تلفات نیروها به دنبال نداشته است.

برچسب‌ها جنبش انصارالله عربستان سعودی یحیی سریع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش انصارالله عربستان سعودی یحیی سریع جنبش انصارالله عربستان سعودی یحیی سریع اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که برای مقابله با حمله‌های سایبری قصد دارد «گنبد الکترونیکی» ایجاد کند.

«آویرام آتزابا» رئیس‌ بخش همکاری بین‌المللی در «اداره سایبری» رژیم صهیونیستی در این باره گفت: از آغاز جنگ هفت اکتبر شمار حمله‌های سایبری علیه [رژیم] اسرائیل افزایش یافته است.

وی این حملات سایبری را «جنگ خاموش و نامرئی» خواند و اضافه کرد: تل‌آویو از آغاز جنگ غزه با ۸۰۰ حمله بزرگ سایبری مواجه بوده است.

به گفته این مقام صهیونیست، این حملات نهادهای دولتی و زیرساخت‌های نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه