Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در این پیام آمده است: خانواده محترم مرحوم سردار سپاه اسلام محمد علی حق بین پیام تسلیت معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در پی درگذشت سردار حق بین سلام علیکم؛ دریافت خبر عروج آسمانی سردار گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر ۱۶ قدس گیلان که از پیشکسوتان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلام و مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام به شمار می‌رفت، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خداوند شما خانواده محترم را اجر صابرین عنایت فرماید که حضرتش فرمود «و بشرالصابرین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون».
اینجانب فقدان آن فرمانده ایثارگر و جانباز را خدمت همسر محترمه، یادگاران، مردم شریف گیلان، همرزمان و دوستداران آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همنشینی با همرزمان شهیدش و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی توام با پاداش صابرین مسئلت می‌نمایم.
ان شاءالله خداوند متعال قرین رحمتش فرماید.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیرو های مسلح سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت