Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هفت هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی پارسال طی پنج مرحله بین اقشار آسیب پذیر کرونا در شهر و روستا‌های استان توزیع شده است.

 سردار عباس علیشاهی در حاشیه توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر اظهار داشت: از ماه رمضان سال گذشته تا کنون ۵۰ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و امسال نیز ۳۰ هزار وعده در این ماه مبارک بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: همچنین این قرارگاه در گندزدایی مناطق محروم، خیابان‌ها و رفع آلودگی‌های ویروسی از اماکن عمومی کار‌های بزرگی انجام داده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته است و این کار را تا ریشه کنی ویروس کرونا در سطح استان ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی