Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده نیروهای مسلح در پی عروج شهادت گونه سردار «محمد علی حق بین» پیامی صادر و فقدان این فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت را تسلیت گفت.

در متن پیام آماده است؛

خبر عروج آسمانی سردار گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «محمدعلی حق بین» فرمانده سابق لشکر ۱۶ قدس گیلان که از پیشکسوتان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلام و مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام به شمار می‌رفت، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند به خانواده محترم اجر صابرین عنایت فرماید که حضرتش فرمود «و بشرالصابرین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون».

اینجانب فقدان آن فرمانده ایثارگر و جانباز را خدمت همسر محترمه، یادگاران، مردم شریف گیلان، همرزمان و دوستداران آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همنشینی با همرزمان شهیدش و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5195215

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار علی عبداللهی نیروهای مسلح پیام تسلیت محمد علی حق بین ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی