Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:12:42 GMT

مرگ راننده لیفان میان قطعات متلاشی شده خودرو + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۲۸۵

مرگ راننده لیفان میان قطعات متلاشی شده خودرو + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار خودروی لیفان با یک دستگاه کامیون در بزرگراه فدائیان اسلام خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه فدائیان اسلام، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 23:19 شب گذشته (یکم اردیبهشت) یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فدائیان اسلام، نرسیده به اتوبان بعثت به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش‌نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری لیفان با یک سرنشین (راننده حدوداً 63 ساله) به دلیل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون که ظاهراً در محل متوقف بوده، برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: شدت حادثه به حدی بود که خودروی لیفان تقریباً متلاشی شده و در زمان حضور نیروها در محل حادثه، راننده میان قطعات خودرو محبوس بود.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه، رهاسازی فرد محبوس شده را آغاز کرده و در حضور عوامل اورژانس، راهور و انتظامی، موفق به خارج کردن راننده از خودرو شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: پس از تحویل راننده به عوامل اورژانس مشخص شد وی متأسفانه به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

وی با اشاره به تحویل محل به عوامل پلیس راهور برای بررسی علت حادثه و پایان عملیات آتش‌نشانان در ساعت 00:21 بامداد امروز، از رانندگان خواست حین تردد در ساعات پایانی شب، با احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

فرار راننده خودرو پس از تصادف مرگبار با عابرپیاده5 کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف پیکان با کامیون

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی راهور پلیس اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی راهور آتش نشانی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت