Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تبعیت از ولایت، مردم داری و بصیرت، رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک این روز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مردمی و ولایتمدار است که همواره در حفظ و حراست از این آب و خاک با تمام توان تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، راز موفقیت های سپاه پاسداران را تبعیت از ولایت، مردم داری، پاسداری همه جانبه از انقلاب، دشمن شناسی، مطابق منافع ملی عمل کردن، بصیرت و عمل در جغرافیای جهانی دانست و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد عینی و واقعی مکتب ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی تاسیس سپاه پاسداران را یکی از برکات مقدس انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند حضرت امام(ره)  دانست و بیان کرد: همانگونه که حضرت امام(ره) با ابتکار خود ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و تمام توطئه های دشمنان را خنثی کردند در ۲ اردیبهشت ماه نیز دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دادند.

 

این مقام ارشد استان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی با وظایف بسیار روشن و حیاتی نقش آفرینی می کند، گفت: سپاه پاسداران در طول بیش از 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ها نقش پر رنگی در پیشرفت و حرکت شتابنده کشور به سمت آرمان ها ایفا کرده است.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه عزت و افتخار اسلام

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پیشگام و پیشتاز در همه عرصه ها و صحنه ها دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران در طول 42 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی منشا آثار و برکات بسیاری برای کشور بوده و خدمات گسترده ای به ملت و جامعه اسلامی ارائه کرده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه عزت و افتخار اسلام دانست و گفت: این نیروی مخلص تحت نظر حضرت امام (ره) تشکیل و امروز تحت نظر فرماندهی معظم کل قوا کارهای بزرگ و اقدامات اثربخش انجام داده است.

 

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با اقتدار و سرعت عمل بالا به سوی اهداف و آرمان های نظام اسلامی و توانمند سازی کشور در همه ابعاد حرکت می کند.

 

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها از عملکرد سپاه رضایت کامل خود را اعلام کرده اند، ادامه داد: امروز نیز این نهاد مقدس با تکیه بر هدایت های فرماندهی معظم کل قوا در مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی و پیشرفت و تعالی کشور در تلاش است.

 

تقویت سپاه پاسداران در همه ابعاد ضروری است

 

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با توجه به جایگاه حساس سپاه پاسداران در کشور، منطقه وبین الملل، گفت: این نهاد انقلابی و ارزشمند باید روز به روز خود را در همه ابعاد از جمله فکری، محتوایی، دفاعی، نظامی، آموزشی، امنیتی، فرهنگی و سایر نیازها خود را مجهز و توانمند کند.

 

آیت الله دری نجف آبادی به فعالیت های سپاه پاسداران در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران همواره در راستای پاسداری از این سرزمین هوشیار بوده و در طول این سالها توانسته توطئه های دشمنان در همه ابعاد علیه نظام اسلامی را خنثی کند.

 

وی به حضور سپاه در عرصه های مختلف سازندگی و کمک به نیازمندان نیز اشاره کرد و گفت: سپاه در طول حیات با برکت خود کارنامه درخشان و عملکرد خوبی را داشته و هرکجا که مردم و کشور احساس نیاز کرده اند با ورود موثر خود کمبودها را رفع کرده است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به مناسبت از دست دادن دو تن از فرماندهان دلاور سپاه پاسداران گفت: سردار حجازی و سردار حق بین یادآور شهید سلیمانی و شهدای مقاومت بودند که همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ می درخشند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه استان مرکزی اراک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران دری نجف آبادی همه ابعاد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد