Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@13:59:04 GMT

نتایج یک نظرسنجی درباره انتخابات ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۸۰۱

نتایج یک نظرسنجی درباره انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ از مردم پرسیده شد «من اسم چند شخصیت سیاسی را می‌خوانم. اگر هر کدام کاندیدای ریاست جمهوری شوند تا چه حد احتمال دارد شما به هر یک از این افراد رای بدهید؟» نتایج در قالب نمودار به تفکیک شخصیت‌های سیاسی ارائه شده است.

 با توجه به اینکه امکان طرح پرسش‌های زیاد در نظرسنجی تلفنی وجود ندارد لذا نمی‌توان محبوبیت همه افرادی که در گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای نام آنها مطرح هست را مورد سنجش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 596757 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری