Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:44:52 GMT

عبور از شرایط اضطرار نیازمند همدلی و مشارکت همگانی است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۶۲۳

عبور از شرایط اضطرار نیازمند همدلی و مشارکت همگانی است

به گزارش ایرنا، غلامرضا مرتضوی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا با قدردانی از زحمات کادر درمان و مردم، اعضای ستاد مدیریت کووید ۱۹ افزود: با وجود اینکه شرایط شیوع بیماری خوب نیست اما در این شهرستان شرایط تحت کنترل و مدیریت است.
رییس ستاد مدیریت کرونا در سنقر وکلیایی گفت: در روزهای گذشته روند بستری مبتلایان کرونا در بیمارستان به صورت افزایشی بود که امیدواریم با همراهی مردم شاهد روند کاهشی و تغییر رنگ شهرستان و رفع محدودیت‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سنقر وکلیایی با بیان اینکه تمام محدودیت‌ها بواسطه شرایط برای هفته آینده تمدید می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت موجود برای شرایط بحرانی در نظر گرفته شده که امیدواریم نیاز به استفاده از این ظرفیت‌ها نباشد.
مرتضوی یادآور شد: مدیران اجرایی باید اهتمام ویژه در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان به صورت منسجم تر و پویاتر داشته باشند.
به گزارش ایرنا، آرامستان سنقر و میدان دام این شهرستان از جمله مواردی بود که کنترل آنها توسط شهرداری سنقر در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
اعلام دستورالعمل‌های ستاد مدیریت ملی و استانی مدیریت کرونا به مدیران شهرستان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۳۰ فروردین رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان های سنقر وکلیایی، گیلانغرب، کنگاور، پاوه، هرسین، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلالث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

تاکنون بیش از ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به کادر درمان، سالمندان، جانبازان و افراد دارای بیماری سخت وارد کرمانشاه شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 سنقر کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 سنقر ویروس کرونا کووید 19 سنقر کرمانشاه اخبار کنکور ستاد مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی