Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:40:16 GMT

گروه استقلال پیچیده‌تر از معادلات عجیب و غریب

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۶۹۷

گروه استقلال پیچیده‌تر از معادلات عجیب و غریب

با شکست استقلال مقابل الدحیل و پیروزی الاهلی در برابر الشرطه، عملا حساب و کتاب ها در گروه C به هم ریخت و سه تیم شانس صعود دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شکست استقلال در مصاف حساس با الدحیل و پیروزی الاهلی مقابل الشرطه باعث شد تا مثلث مدعیان صعود در این گروه شکل بگیرد و الشرطه به دلیل ۳ شکست پیاپی، عملا شانس صعود را از دست بدهد مگر از آن دست اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی رخ داده و عراقی ها هر ۳ بازی برگشت خود را برنده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الدحیل که از همان ابتدا و پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شانس نخست صعود محسوب می شد، با شکست استقلال، ۷ امتیازی شد و در صدر ایستاد. وضعیت دیدار این تیم قطری مقابل شاگردان مجیدی به نحوی بود که استقلالی ها در بازه های زمانی شانس زدن گل برتری و رسیدن به پیروزی را داشتند و روند بازی به نحوی نبود که بتوان الدحیل را مستحق پیروزی دانست.

استقلال در بازی با الدحیل بارها و بارها خط دفاعی این تیم را آزار داد و ۳ بار نیز به گل رسید و اگر آبی پوشان در تمرینات تمرکز خود را بر روی خط دفاعی بگذارند، به نظر می رسد می توانند در بازی ۳ روز دیگر از این تیم قطری امتیاز بگیرند.

آبی پوشان که با ۶ امتیاز حاصل از دو بازی نخست در رده دوم ایستاده اند، با توجه به وضعیت سایر گروه ها، اکنون تیم صعود کننده از این گروه هستند ولی برای قطعی کردن سهمیه حضور در مرحله بعد، باید حداقل ۴ امتیاز از سه بازی بعدی خود کسب کنند تا در آن صورت بتوان گفت این تیم شانس بالایی برای صعود به دور بعدی دارد.

الاهلی که تا دقیقه ۹۰ بازی با الدحیل با دو شکست در بحران عجیبی فرو رفته بود، با گل نجات بخش عمر السومه به این رقابت ها برگشت و حالا آنها با غلبه بر الشرطه، ۴ امتیازی و مدعی صعود هستند. آنها احتمالا در بازی ۳ روز دیگر نیز موفق به شکست نماینده عراق شوند و این به معنای این است که الاهلی ۷ امتیازی شده و استقلال باید تحت هر شرایطی از الدحیل امتیاز بگیرد.

الشرطه نیز که هر سه بازی خود را واگذار کرده است، بدون امتیاز در قعر جدول ایستاده است. آنها تنها تیم لیگ قهرمانان آسیا هستند که هیچ امتیازی کسب نکرده و تمامی بازی های خود را واگذار کرده اند. الشرطه امید بسیار کمی برای صعود دارد و با توجه به اینکه بازی پایانی استقلال در این رقابت ها با این تیم است، شاگردان مجیدی می توانند امیدوار به کسب ۳ امتیاز از تیم بی انگیزه الشرطه باشند.

به طور کلی شرایط گروه سوم دچار پیچیدگی خاصی شده است. بازی های دور چهارم بسیار حائز اهمیت است. استقلال باید از الدحیل امتیاز بگیرد و در بازی پنجم مقابل الاهلی به هیچ وجه تن به شکست ندهد. آنها در صورتی که حتی در دو بازی بعدی خود موفق به کسب تساوی شده و در بازی پایانی از سد الشرطه بگذرند، می توانند حداقل به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!