Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد علی محمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس و مخاطرات بسیار جدی ناشی از آن، ناچار به تشدید برخی از محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا هستیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس از روز  شنبه تا اطلاع بعدی، برخی از مشاغل گروه یک نیز صرفا به صورت زوج و فرد مجاز به باز کردن فروشگاه و کسب و کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار همدان تصریح کرد: تیم های بازرسی سازمان صمت استان، اماکن، مرکز بهداشت و ستاد صیانت نیز نظارت های لازم را در این خصوص اعمال خواهند کرد.

محمدی گفت: مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرون بر شامل تمام گروههای غذایی سرد، گرم، آشامیدنی، بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و شرکتهای خدمات اینترنتی اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاههای اینترنتی و شرکتهای خدماتی مبتنی بر اینترنت، تعمیرگاههای انواع خودرو، لوازم خانگی، الکتریکی، الکترونیکی، کامپیوتر و تاسیساتی، کلیه خدمات فنی و کارواش و همچنین فروشگاههای انواع قطعات و لوازم یدکی، الکتریکی، الکترونیکی، صیادی، کشاورزی و تاسیساتی از روز شنبه باید به صورت زوج و فرد در محل کار خود حضور داشته باشند. 

او خاطرنشان کرد: فروشگاههای عرضه انواع مصالح ساختمانی از قبیل گچ، سیمان، سرامیک، لوله و اتصالات، محصولات فولادی، آهن و آلومینیوم و پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن آلات، کامپیوتر به غیر از پوشاک، کیف و کفش و موبایل نیز مشمول این طرح می شوند.

فرماندار همدان از فعالان صنف لیتوگراف، تایپ و تکثیر و دفاتر فنی مرتبط، دفاتر آگهی تبلیغاتی، فروشندگان کاغذ و مقوا، خشکشویی، مراکز فروش عینک های طبی، فروشگاه های مواد شیمیایی با کاربرد صنعتی و کشاورزی و نیز غذا و ملزومات حیوانات خانگی و تجهیزات دامپزشکی خواست به این شیوه نامه تمکین کنند. 

به گفته محمدی، علاوه بر واحدهای صنفی یاد شده بازار «سرگذر» نیز یکی از مناطق پر ازدحام و خطرناک شهر همدان است که انتظار داریم ضمن توجه واحدهای صنفی به پروتکلهای بهداشتی، شهروندان نیز حضور کمتری در اینگونه اماکن پرخطر داشته باشند.

به گزارش ایرنا، تمامی شهرستان های استان همدان در وضعیت قرنز کرونایی قرار دارند به نحوی که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر دیگر در استان قربانی ویروس کرونا شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان فرمانداران اصناف فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان فرمانداران ویروس کرونا همدان فرمانداران اصناف فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران