Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : حمید رضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزادکه برای مراسم  معارفه جعفر آهنگران رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش  واردجزیره کیش شد دربازدید از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش ، این مجموعه را یکی از طرح های ارزشمند دولت در منطقه آزاد کیش وموثر در رونق همه جانبه منطقه عنوان کرد و گفت : بی تردید تسریع روند ساخت و بهره برداری از این پایانه در کوتاه ترین زمان ممکن ازمهم ترین ماموریت های سازمان منطقه آزاد کیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درسالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب پشتیبانی و مانع زادیی ها باید سرلوحه فعالیت بخش های مختلف باشد ،تصریح کرد: اتمام طرح های نیمه تمام به ویژه طرح های زیرساختی در اولویت مناطق آزاد و جزیره کیش است.

وی ابراز امیدواری کرد : با توجه به اینکه گردشگری محوراصلی فعالیت ها درجزیره کیش است تکمیل این پایانه و افزایش شمارگردشگران سالانه به ٦ میلیون مسافر در سال،  علاوه بر رونق صنعت گردشگری موجب افزایش رضایتمندی مسافران مسیر هوایی کیش وارتقاء سطح خدمات گردشگری در این منطقه آزاد باشد.

48

کد خبر 1507664

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد