Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:16:52 GMT

سرپیچی دستگاه های ملی از طرح تقلیل کارکنان در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۳۸۶

سرپیچی دستگاه های ملی از طرح تقلیل کارکنان در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار تاکید مجدد ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر اجرای جدی طرح تقلیل حضور کارکنان دستگاه‌های مختلف در وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی تهران شد.

در این نامه با اشاره به بررسی‌های میدانی و عدم همکاری برخی دستگاه‌های ملی مستقر در تهران در رابطه با اجرای طرح تقلیل حضور کارکنان متناسب با مصوبات ستاد ملی و شرایط کرونایی قرمز و نارنجی، خواستار طرح مجدد این موضوع در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شد تا اجرای این طرح به طور جدی توسط دستگاه‌های ملی مستقر در تهران عملیاتی شود و در صورت عدم اجرا، برخورد قاطع و ضروری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5195520

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 شیوع کرونا سعید نمکی آزمایشگاه سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ریسک بیماری قلبی چاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علبم و فناوری آنا، سازمان زیباسازی شهر تهران برای گرامیداشت هفته کار و کارگر پویشی تحت عنوان «پای کار ایرانیم» را اجرا کرده است. این پویش برای بزرگداشت کارگران در همه موقعیت‌های شغلی رقم خورده و سوژه فضاسازی شهری شد.

پویش «پای کار ایرانیم» در  سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شده است. در این پویش از مضامینی همچون: «به خاطر شهدامون»، «با همه سختی‌هاش»، «با افتخار»، «به خاطر کشورمون»، «به خاطر خانوادمون» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است